26 مهر 1390
شماره خبر: 2181

افتتاح 12 طرح عمرانی در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

افتتاح 12 طرح عمرانی در کرج

شهردار کرج از افتتاح 12 طرح عمرانی در این شهر و در نیمه دوم سال جاری خبر داد.
به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، سیدعلی آقازاده با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری حداقل 12 پروژه عمرانی در کرج از سوی شهرداری افتتاح می‌شود، اظهار داشت: در افتتاح این پروژه‌ها بر افزایش سرانه‌های فضای سبز و ورزشی تأکید ویژه شده است.
شهردار کلانشهر کرج یادآور شد: امید می‌رود که طی سال جاری و سال آینده بتوانیم در حد قابل قبولی میزان سرانه فضای سبز این کلانشهر را به ویژه در نقاط محروم افزایش دهیم.
وی با اشاره به عزم جدی مسئولان و مدیران شهرداری در اجرای پروژه‌های مختلف به ویژه طرح‌های عمرانی گفت: در این زمینه مشکلات شهروندان شناسایی،‌ بررسی و اجرا می‌شود.
این مسئول در ادامه با اشاره به افزایش اعتبار سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج اعلام کرد: در این زمینه طی سال جاری عملیات بهسازی پارک چمران که یکی از بزرگ ترین پارک‌های کرج است، آغاز شده است.
آقازاده اظهار داشت: تاکنون یک و نیم میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و پاکسازی پارک چمران اختصاص یافته است تا نقاط آلوده این پارک پاک‌سازی شود.
شهردار کلانشهر کرج با مثبت ارزیابی کردن میزان کیفیت پروژه‌های تابستانی، گفت: در فصل تابستان مقرر شد که هفته‌ای یک پروژه از سوی شهرداری کرج در نقاط مختلف این کلانشهر افتتاح و بهره‌برداری شود.
وی افزود: این اقدام با استقبال بی‌نظیر شهروندان مواجه شد و شهرداری اقدامات لازم را برای اجرای این پروژه‌ها در نیمه دوم سال جاری در دستور کار قرار داده است.




منبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود