26 بهمن 1393
شماره خبر: 137662

آموزش و پرورش و مدیریت شهری دو بال کمک به توسعه ورزش همگانی هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آموزش و پرورش و مدیریت شهری دو بال کمک به توسعه ورزش همگانی هستند


عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه آموزش و پرورش و مدیریت شهری دو بال کمک به توسعه ورزش همگانی هستند، اظهار کرد: اکنون این دو نهاد با توسعه همکاریها اقدامات موثری در راستای گرایش نسل های جوان به رشته های ورزشی انجام داده اند.
محمد صادق باغستانی با اعلام این مطلب اظهار داشت: در بحث همکاریهای مدیریت شهری و آموزش و پرورش، گروه هدف دانش آموزان هستند و تلاش می کنیم با تلفیق تحصیل و تربیت و فعالیت های ورزشی، سلامت روح و روان آینده سازان فردای این مرز و بوم را بیمه کنیم. عضو پارلمان شهری کرج افزود: همکاری و مشارکت مدیریت شهری با آموزش و پرورش موجب تجهیز و تقویت فضاهای ورزشی مدارس این کلانشهر گردیده است و این مهم با رویکرد هم افزایی و افزایش استفاده از امکانات و جلوگیری از موازی کاری صورت گرفته است. وی در ادامه استفاده از معلمین با تجربه در جهت تقویت فرهنگ ورزش در مدارس را گامی به سمت پیشرفت و تقویت روحیه ورزشی دانش آموزان عنوان کرد. عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به امکانات ورزشی خریداری شده برای مدارس از سوی مدیریت شهری تصریح داشت: با این اقدام، شاهد نتایج مطلوب در حوزه ورزش بوده و امیدواریم که روز به روز شاهد رشد و افزایش فضاهای ورزشی و تفریحی در جهت تامین نشاط و شادی شهروندان باشیم. باغستانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بهسازی و نوسازی برخی فضاهای پارک چمران خاطرنشان ساخت: طی سال های گذشته شاهد تحولاتی در حوزه ورزش و فضاهای تفریحی در این مکان بوده ایم اما در سال جاری مدیریت شهری و سازمان پارکها و فضای سبز با نگاهی متفاوت و رویکرد نوین و با جدیت تمام چند پروژه ورزشی و تفریحی را در این مکان به بهره برداری رساند که موجب رضایتمندی شهروندان گردیده است.
برگزاری مسابقات محلات با محوریت ورزش و محله محوری
نماینده مردم کرج در پارلمان شهری با اشاره به برگزاری مسابقات محلات اذعان داشت: از شروع دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرج و با پیگیری های انجام شده، مسابقات محلات در کلانشهر کرج آغاز شد که سال گذشته حضور 3 هزار نفر و در سال جاری 12 هزار نفر شرکت کننده در این مسابقات را شاهد بودیم. وی در پایان برگزاری این مسابقات را با محوریت ورزش و محله محوری عنوان کرد و تصریح داشت: برگزاری این مسابقات در محلات مختلف شهر بالاخص محلاتی با فضاهای فرهنگی موجب تقویت مباحث فرهنگی و سامان بخشیدن به این محلات خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود