27 بهمن 1393
شماره خبر: 137718

210 هزار تن آسفالت ریزی در 200 خیابان منطقه 3

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

210 هزار تن آسفالت ریزی در 200 خیابان منطقه 3


مدیر منطقه 3 شهرداری کرج گفت: در طول دو سال اخیر، با صرف 210 هزار تن آسفالت بیش از 200 خیابان در این منطقه ساماندهی شدند.
محمدرضا سیفی عنوان کرد: در طول دو سال گذشته و با همکاری حوزه عمران منطقه 3 شهرداری کرج، بیش از 200 خیابان سطح این منطقه در حوزه آسفالت ساماندهی شدند.
مدیر منطقه 3 شهرداری کرج اظهار داشت: ساماندهی تمامی خیابان های سطح منطقه از پایه انجام گرفته و با اجرای عملیات زیرسازی، آسفالت، جدولگذاری و لکه گیری همراه بوده است. سیفی با اشاره به اینکه تا به حال بیش از 210 هزار تن آسفالت برای اجرای عملیات مذکور صرف شده است، افزود: تمامی مراحل اجرای ساماندهی معابر منطقه 3 شهرداری کرج با نظارت کامل بر حسن اجرای کار صورت می پذیرد و طبق اولویت بندی های مشخص همچنان ادامه دارد. این مسئول بیان کرد: همچنین عملیات تعریض، زیرسازی، آسفالت و جدولگذاری کانال واقع در منطقه 3 شهرداری کرج که طول آن به 4 هزار و 700 متر می رسد در فازهای مشخص اجرایی شده است. وی گفت: این کانال که از سه راه مشکین دشت تا ملارد ادامه دارد دارای 44 متر عرض می باشد. عملیات ساماندهی این کانال در بیشترین بخش ها انجام شده و تنها در محدوده مشکین دشت تا بلوار شهدا باقی مانده است که این مسیر نیز بزودی زیر عملیات ساماندهی خواهد رفت. مدیر منطقه 3 شهرداری کرج در ادامه به موضوع عوارض سالانه در منطقه اشاره و عنوان کرد: با توجه به اینکه فیش عوارض سالیانه برای شهروندان منطقه ارسال شده است، امید می رود مردم با پرداخت به موقع این عوارض، شهرداری را در ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی کمک نمایند. سیفی گفت: با پرداخت به موقع عوارض نوسازی و بهای خدمات پسماند، شهروندان می توانند از تخفیف 10 درصدی خوش حسابی بهره مند شوند. این مسئول در پایان یادآور شد: امید است با همکاری و همیاری شهروندان منطقه در پرداخت به موقع عوارض نوسازی، ضمن برخورداری از حداکثر تخفیف اعمال شده، شاهد رونق فعالیت های شهرداری در توسعه و آبادانی شهر باشیم؛ چنان که بخش قابل توجهی از فعالیت‌های عمرانی، اجتماعی، ترافیکی و خدماتی شهر از طریق دریافت این عوارض به اجرا در می آید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود