27 بهمن 1393
شماره خبر: 137726

نوع كارایی خانه هنر كرج حفظ شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نوع كارایی خانه هنر كرج حفظ شود


مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج با تاکید بر اینکه خانه هنر با هدف ساماندهی و گردهمایی هنرمندان در این کلانشهر راه اندازی شده، بر حفظ نوع کارایی این مجموعه فرهنگی تاکید کرد.
عباس زارع در حاشیه تحویل خانه هنر به معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج اظهار داشت: بر اساس صورت جلسه مربوطه، خانه هنر واقع در جهانشهر روبروی استانداری از طرف سازمان پارکها تحویل معاونت فرهنگی اجتماعی و سازمان فرهنگی ورزشی شد. وی با اشاره به اینکه ساختمان فعلی خانه هنر کرج در سالهای گذشته به دلیل فرسودگی شدید در حال تخریب بود، افزود: با توجه به ارزش، اهمیت و قدمتی که این بنا نسبت به ابنیه مجاور داشت، سازمان پارکها بر آن شد که نسبت به مرمت و استحکام بخشی آن اقدام کند.
این مسئول ادامه داد: با سیاست گذاری که به اتفاق معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج صورت گرفت، مقرر شد که خانه هنر، مأوای تمام هنرمندان شهر کرج باشد. زارع گفت: این ساختمان دارای اتاقی در خصوص عکسها و خاطرات مرحوم فاتح، فضای سبز محوطه بیرونی و زیرزمینی که به عنوان گالری می توان استفاده کرد، است. مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج یادآور شد: این مجموعه، مکانی برای گردهمایی هنرمندان و برپایی گالری دستاوردها و آثار هنری این قشر است که باید نوع کاربری آن در این زمینه حفظ شود و بتوان هنرمندان را در آن سازماندهی کرد. وی اضافه کرد: طی سالهای گذشته هنرمندان رشته های مختلف از جمله انجمن هنرهای تجسمی و خانه فرهنگ و هنر استان البرز پیگیر فعالیت در این خانه بودند که در قالب موافقت نامه ای، زمینه های لازم برای حضور آنها در خانه هنر کرج فراهم شد. لازم به ذکر است که در پایان برگزاری این نشست، مسئولان مذکور در خانه هنر حضور یافتند و از بخشهای مختلف آن بازدید به عمل آوردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود