29 بهمن 1393
شماره خبر: 137851

تمدید مهلت استفاده از جوایز خوش حسابی پرداخت عوارض شهری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تمدید مهلت استفاده از جوایز خوش حسابی پرداخت عوارض شهری


معاون مالی و اداری شهرداری شهر جدید با اشاره به در نظر گرفتن پایان دهه مبارک فجر برای استفاده از جوایز خوش حسابی عوارض ساختمانی املاک گفت: با استقبال شهروندان و درخواست‌های مکرر آنها این مهلت تا پایان سال جاری تمدید شد.
معاون مالی و اداری شهرداری شهر جدید با اشاره به در نظر گرفتن پایان دهه مبارک فجر برای استفاده از جوایز خوش حسابی عوارض ساختمانی املاک گفت: با استقبال شهروندان و درخواست‌های مکرر آنها این مهلت تا پایان سال جاری تمدید شد. سید حمید حسینی گفت:پس از استقبال خوب و درخواست های مکرر، شهروندان و مؤدیان محترمی که بدهی خود (بجز چکهای برگشتی و جرایم کمیسیون ماده 100) و همچنین عوارض ساختمانی املاک خود را به صورت نقدی و یکجا پرداخت نمایند، از15درصد جایزه خوش حسابی و همچنین کسانی که اقدام به دریافت پروانه ساختمانی نمایند که منتهی به صدور پروانه گردد از 20 درصد جایزه خوش حسابی تا پایان سال جاری بهره‌مند خواهند شد. حسيني ضمن تشكر از شهردار محترم درخصوص اتخاذ تصمیم لازم و به موقع در جهت ایجاد فضا و بستری مناسب جهت بهره مندی شهروندان از جایزه خوش حسابی افزود: به استناد مصوبه شورای محترم اسلامی شهر جديد هشتگرد درخصوص مجوز تمدید جايزه خوش حسابي، شهروندان و مؤدیان محترمی که موارد ذکر شده را رعایت نمایند بهره‌مند از فرصت پیش آمده خواهند شد.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: شهروندان شهر جدید امسال نیز همانند سالهای گذشته با مشارکت در پرداخت به موقع عوارض، در آبادانی و عمران شهر خود سهیم بوده و مدیریت شهری را نیز در رسیدن به این امر یاری کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود