2 آبان 1391
شماره خبر: 13792

برگزاري نخستين نشست شوراي سازمان فرهنگي -هنري شهرداري كرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برگزاري نخستين نشست شوراي سازمان فرهنگي -هنري شهرداري كرج

سپیدار آنلاین: معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاري نخستين نشست شوراي سازمان فرهنگي شهرداري كرج خبر داد.
مصطفی رضا حسینی در تشريح چگونگي شكل گيري سازمان فرهنگي - ورزشي افزود: سازمان فرهنگي - ورزشی شهرداري کرج با انگيزه بهبود و گسترش ارائه‌ خدمات فرهنگي و ارتقاي سطح معلومات و دانش عمومي و خدمت به انقلاب اسلامي با توجه به اهداف فرهنگي مصرح در قانون اساسي در جهت هدايت و راهبري و اداره‌ي فرهنگسراها، خانه‌هاي فرهنگ، كتابخانه‌ها، و مراكز مشابهي كه از سوي شهرداري کرج به امر فرهنگ هنر و آموزش عمومي در کلانشهر کرج مي‌پردازند، با رعايت ضوابط قانوني و مقررات كشوري در سياست‌هاي فرهنگي مصوب شوراي عالي انقلاب فرهنگي پس از تصويب اساس‌نامه‌ي اين سازمان توسط هيأت امناء آن تأسيس می شود. وی افزود: فرهنگ سازماني به عنوان يكي از مؤلفه‌هاي بسيار مهم در موفقيت سازمان‌ها امروزه جايگاه خويش را در علم مديريت يافته و با توجه به خلا سازمانی که در این معاونت احساس می شد؛ ضرورت بوجود آمدن سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج نیز در دستور کار قرار گرفت.
در حال حاضر سازمان از بودجه معاونت ارتزاق می کند
این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر سازمان از بودجه معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج تامین می شود تا زمانی که بودجه کامل این سازمان تصویب و سازمان به درآمدزایی برسد. رضاحسینی افزود: مشکلی در روند فعالیت این سازمان وجود ندارد و امید است این سازمان نوپا با وجود مدیر عاملی قابل و توانا بتواند خلا های موجود در سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج را مرتفع سازد.
اولین نشست شورای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج برگزار شد
معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری نخستین نشست شورای این سازمان خبر داد و افزود: این مجموعه متشکل از رئیس شورا،شخص شهردار، داوود وحيدي نماینده شورا، نمایندگان وزارت کشور و استانداری، معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج و دیگر نماینده شهرداري کرج است که در این نشست شرکت داشتند. وی به موضوع جلسه اشاره کرد و افزود: در این نشست به موضوعاتی مانند تعیین خط مشی های سازمان، تشکیلات و چارت سازمان و بحث و تبادل نظر در خصوص اعضای هیات مدیره پرداخته شد. این مسئول خاطرنشان کرد: بعد از تشکیل شورای سازمان و مشخص شدن هیات مدیره سازمان که از سوی شهردار معرفی می شوند، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج رسما کار خود را آغاز خواهد کرد.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود