کسب رتبه های نخست پاسخگویی به درخواست های مردمی توسط مناطق 1، 7 و 11
سپیدارآنلاین: گروه شهری
مدیر سامانه 137 شهرداری کرج با ارائه گزارشی تحلیلی از عملکرد این مجموعه در آبان، آذر و دی ماه سال 93 به تشریح جزئیات این عملکرد پرداخت.
حسین امام جمعه عنوان کرد: تعداد کل گزارشات ثبتی 10 هزار و 235 مورد بوده که از این تعداد بیش از 6 هزار مورد مربوط به خدمات شهری، 739مورد فضای سبز، 2579 مورد عمران و 844 مورد تماس ها نیز به سازمانهای تابعه مربوط بوده است. وی، میانگین عملکرد مناطق در پاسخگویی و رفع مشکلات شهروندان در تماس های 137 را 57.82 درصد عنوان کرد و گفت: بر اساس نمودار، عملکرد و میانگین درصد تسریع در پاسخگویی و رفع مشکلات شهروندی توسط مناطق تعیین شده که طبق آن مناطق 1، 7 و 11 به ترتیب حائز بهترین رتبه ها شده اند. این کارشناس در ادامه به تشریح عملکرد واحدهای کنترل و نظارت پرداخت و خاطرنشان کرد: مناطق 12، 3 و11 حائز برترین عملکرد در این بخش بوده اند. همچنین میانگین عملکرد در این بخش 68.26 درصمی باشد. این مسئول در تشریح عملکرد حوزه فضای سبز تماس های مرتبط با این حوزه را 873 مورد ذکر کرد که مناطق 1، 3 و 12 حائز بهترین عملکرد شده اند. میانگین انجام کار مناطق در حوزه فضای سبز طبق این گزارش عملکرد برابر با 67.93 درصد است. مدیر سامانه 137 شهرداری کرج سپس به تحلیل حوزه عمران مناطق در نحوه پاسخگویی به خواسته های شهروندان در تماس با این سامانه پرداخت و با یادآوری اینکه در این خصوص دو هزار و 579 تماس با سامانه برقرار شده است، مناطق برتر در این زمینه را به ترتیب 1، 9 و 11 ذکر کرد. وی در پایان تعداد دیگر تماس های ارجاع شده به هر یک از بخش ها و سازمان های شهرداری را نیز اعلام کرد و بیان داشت: تعداد 701مورد از این تماس ها به سازمان پسماند، 115مورد حمل و نقل و ترافیک، 18 سازمان زیباسازی، 7مورد به سازمان آرامستانها، 2مورد به اتوبوسرانی و 1 مورد نیز به سازمان میادین ارجاع شده است.