6 اسفند 1393
شماره خبر: 138328

صدرنژاد مشاور مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

صدرنژاد مشاور مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز شد


طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، مدیر منطقه 6 شهرداری کرج به عنوان مشاور این نهاد در امور حقوقی و املاک منصوب شد.
عزیز صدر نژاد که ریاست کمیسیون عمران و شهرسازی را در شورای سوم کرج بر عهده داشت و از تجربیات مفیدی در حوزه حقوقی و املاک برخوردار است، از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز دعوت به همکاری شد تا در جایگاه مشاور حقوقی و املاک، مدیرکل را در اتخاذ تصمیمات و راهبردهای صحیح راهنمایی و مشورت نماید. صدرنژاد هم اکنون مدیر منطقه 6 شهرداری کرج است و قطعا تقویت روابط وی با اداره کل ورزش و جوانان موجب ارتقای سرانه های ورزشی و تقویت اقدامات مرتبط با رفاه حال جوانان در این منطقه از ایران کوچک خواهد شد. در حکم صادره از سوی رضا گل محمدی برای مشاور جدید حقوقی و املاک اداره کل ورزش و جوانان استان البرز آمده است:
جناب آقای صدرنژاد
با سلام و احترام؛
با عنایت به تجربیات ارزنده و تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور اینجانب در امور حقوقی و املاک اداره کل منصوب می گردید. امید است با استعانت از خداوند متعال و با همت، درایت و آشنایی قوانین حقوقی و املاک و ظرفیت های موجود خصوصا در شهرداریها و با همدلی، تلاش و مساعدت کلیه همکاران ارجمند و مسئولین محترم استانی در به ثمر رسیدن اهداف اداره کل و توسعه و گسترش فضاهای ورزشی موفق و موید باشید.
رضا گل محمدی - مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود