6 اسفند 1393
شماره خبر: 138347

بودجه 94 خدمات شهری شهرداری کرج روی میز مذاکره قرار گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بودجه 94 خدمات شهری شهرداری کرج روی میز مذاکره قرار گرفت


معاون خدمات شهری شهرداری کرج با حضور در جلسه کمیسیون بودجه شورای شهر به دفاع از بودجه سال 94 این معاونت پرداخت و از تلاش برای کاهش هزینه های جاری و توجه به مبانی «اقتصاد مقاومتی» خبر داد.
معاون خدمات شهری شهرداری کرج در این جلسه و در حضور نمایندگان مردم در پارلمان شهری گفت: در امور خدمات شهری و هزینه کردها، سیاست های «اقتصاد مقاومتی»، صرفه جویی و کاهش هزینه ها سرلوحه کار معاونت خدمات شهری قرار داد. حسن مدیر روستا تصریح کرد: معاونت خدمات شهری حوزه وسیعی از وظایف شهرداری را در بر می گیرد که با تمهیدات و برنامه ریزی های صورت گرفته به کاهش هزینه های جاری و ارائه خدمات مطلوب اهتمام دارد. خسرو سرحدی عضو شورای اسلامی شهر کرج در این جلسه با اشاره به خدمات تعریف شده در این حوزه گفت: کرایه ماشین آلات بکارگیری شده جهت جمع آوری زباله و حمل آن از سکو تا محل دفن در بودجه 94 خدمات شهری تعریف نشده است؛ لذا این حوزه جهت ارائه خدمات با سرعت و کیفیت بیشتر نیازمند افزایش ماشین آلات می باشد.
مناطق در جذب پیمانکاران توجه بیشتری داشته باشند
مریم قهرمانی دیگر عضو شورای اسلامی شهر کرج در ادامه بیان کرد: برخی پیمانکاران در مناطق همجوار اقدام به شرکت در مناقصات و انجام فعالیت می کنند که به علت استفاده یک ماشین در دو منطقه منجر به کاهش کیفیت خدمات می شود از این رو مناطق در جذب پیمانکاران توجه بیشتری داشته باشند. رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات شورای شهر کرج نیز با تاکید بر تقویت آموزش های شهروندی با محوریت کاهش تولید زباله و همچنین ساماندهی جمع آوری از آن سطح شهر تصریح داشت: معاونت خدمات شهری باید به گونه ای سیاستگذاری کند که موجب کاهش هزینه ها و جذب درآمد در این حوزه باشد که پسماند و بازیافت یکی از موارد بسیار مهم در این موضوع می باشد. در پایان این جلسه، بودجه معاونت خدمات شهری شهرداری کرج با افزایش 20 درصدی و با اکثریت آراء به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر کرج رسید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود