9 اسفند 1393
شماره خبر: 138445

راه اندازی کارخانه آسفالت همسو با مبانی "اقتصاد مقاومتی" است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

راه اندازی کارخانه آسفالت همسو با مبانی "اقتصاد مقاومتی" است


مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، راه اندازی کارخانه تولید آسفالت از سوی مدیریت شهری را همسو با مبانی اقتصاد مقاومتی خواند.
در این دیدار صمیمی که در محل دفتر مدیر تولیدات و کارخانجات سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج برگزار شد، مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج ضمن بیان اینکه کارخانه آسفالت سازمان در سال 91 موفق به اخذ گواهینامه فنی فرآیند تولید آسفالت این سازمان به عنوان پنجمین کارخانه کشور و نخستین دارنده گواهینامه فنی فرآیند تولید آسفالت در سطح استان البرز، از سوی مركز تحقیقات راه، مسكن و شهرسازی شده است، افزود: سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج با توجه به کسب موفقیت در تولید و توزیع آسفالت با کیفیت و استاندارد در سطح شهر، این آمادگی را دارد که تجربیات موفق خود را در اختیار دیگر شهرها نیز قرار دهد. وی افزود: فعالیت این کارخانه ضمن برداشتن هزینه مضاعف از دوش شهرداری، روند اجرای طرح های عمرانی با محوریت آسفالت را افزایش داده است. این مسئول با اشاره به سیاست های اقتصادی کشور مبنی بر حرکت به سمت بومی سازی تولیدات عنوان کرد: راه‌اندازی و احداث نخستین کارخانه تولید آسفالت در کرج نقش مهمی در تحقق رهنمودهای معظم‌ له در حمایت از تولید ملی و پویایی اقتصادی دارد.
گفتنی است مسئولان شهری شیراز در این سفر یکروزه با حضور در سایت شماره یک سازمان از کارخانه آسفالت، آزمایشگاه سازمان و محل دپوی این کارخانه بازدید کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود