11 اسفند 1393
شماره خبر: 138573

پروژه بلوار ماهان از بار ترافیک در هسته مرکزی کرج می کاهد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پروژه بلوار ماهان از بار ترافیک در هسته مرکزی کرج می کاهد


رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج پروژه بلوار ماهان را یکی از مهمترین پروژه های عمرانی مدیریت شهری جهت گشایش مسیر و کاهش ترافیک در سال جاری عنوان کرد.
حجت اله غلامرضایی با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به ضرورت احداث بلوار ماهان جهت گشایش مسیر و کاهش بار ترافیکی، شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج اهتمام ویژه ای جهت انجام این پروژه داشتند که به لطف خدا به زودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود. وی، طول این پروژه را 2 کیلومتر خواند و افزود: بلوار ماهان از بلوار سه باندی رجایی شهر تا بلوار باغستان و ادامه آن به طول 7 کیلومتر از ادامه بلوار باغستان تا بلوار خوارزمی می باشد. غلامرضایی تصریح داشت: پروژه مذکور از اسفند سال 92 آغاز گردیده و تاکنون 91 درصد از عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده است که در حال حاضر نصب روشنایی های این بلوار در دستور کار قرار دارد و تا پایان اسفند 93 به بهره برداری خواهد رسید.
این عضو شورا یادآور شد: احداث بلوار ماهان نقش مهمی در حل معضل ترافیکی در شهر دارد و با افتتاح آن مشکل ترافیکی از شرق به غرب کرج حل شده و شهروندان به راحتی و بدون ترافیک تا اتوبان تردد خواهند کرد. رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج از زحمات مدیریت شهری، مدیر کل جهاد کشاورزی استان البرز و همچنین مدیریت سازمان دامپروری که نقش بسزایی در بازگشایی این مسیر داشتند، تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود