11 اسفند 1393
شماره خبر: 138577

سالن های ورزشی کرج تجهیز و بازسازی می شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سالن های ورزشی کرج تجهیز و بازسازی می شوند


مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج از تخصیص اعتبار 20 میلیارد ریالی در بودجه سال آتی این نهاد به منظور نوسازی، تجهیز و بازسازی سالن های ورزشی خبر داد.
حسین سعیدی سیرایی با اشاره به اینکه این بودجه در شورای اسلامی شهر و به منظور توجه به توسعه سلامت عمومی و تقویت نشاط اجتماعی شهروندان مصوب شده است، گفت: تامین امنیت و بهداشت سالن های ورزشی با توجه به سلامت جسمانی و روانی شهروندان از ضروریات است که پس از بودجه مصوب دستوری از سوی شهردار به سازمان فرهنگی در راستای تجهیز و بازسازی سالن ها ابلاغ شد. این مدیر گسترش فرهنگ ورزش بین شهروندان و اهمیت بیشتر آن را از دیگر اهداف تجهیز سالن های ورزشی دانست و افزود: سازمان فرهنگی، ورزشی با صرف هزینه های مناسب سعی در گسترش و اشاعه ورزش دارد. وی همچنین از رایگان بودن استفاده از سالن های ورزشی تحت پوشش شهرداری کرج برای بانوان از ساعت 6:30 الی 8 صبح به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج خبر داد. مدیر عامل سازمان فرهنگی شهرداری کرج با بیان اینکه تجهیز و بازسازی اماکن ورزشی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری است، گفت: تلاش می‌شود تا با توسعه و ارتقای امکانات و سالن‌های ورزشی یکی از مهم‌ترین گام‌ها در مسیر توسعه ورزش در این کلانشهر برداشته شود. سعیدی همچنین داشتن نشاط و شادابی را یکی از نیازهای جامعه جوان امروز عنوان کرد و گفت: ورزش و انجام فعالیت‌های ورزشی می‌تواند این نشاط و شادابی را در جامعه جاری کند. این مسئول با بیان اینکه ضروری است برای کاهش آسیب های اجتماعی و دور کردن قشر جوان از این آسیب ها فرهنگ ورزش نهادینه شود، به کمبود فضاهای ورزشی در کلانشهر کرج اشاره کرد و افزود: برای رسیدن به استانداردهای لازم در این زمینه باید تعاملات و هماهنگی‌های بیشتری را داشته باشیم.
وی در پایان از بازدید کارشناسان، معاونین، مدیر حراست و بازرسی سازمان فرهنگی شهرداری کرج از سالن های ورزشی خبر داد و با اشاره به اینکه سالن هایی که از لحاظ امکانات در شرایط مطلوبی به سر نمی برند به زودی مجهز خواهند شد، گفت: پس از اتمام کارشناسی های لازم این مهم محقق می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود