8 مرداد 1391
شماره خبر: 9559

احداث بزرگ‌ترین سالن چند منظوره ورزشی در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

احداث بزرگ‌ترین سالن چند منظوره ورزشی در کرج

سپیدار آنلاین: رئیس اداره تربیت بدنی شهرداری کرج از احداث بزرگ‌ترین سالن چند منظوره ورزشی استان البرز در این شهرستان خبر داد.
مهدی محبی اظهار داشت: شهرداری کرج طی سال‌های گذشته توجه ویژه‌ای به امر توسعه ورزش در این شهرستان داشته و اقدامات زیربنایی لازم برای تحقق این مهم انجام شده است. وی تصریح کرد: برای توسعه ورزش در هر جامعه‌ای نخستین ضرورت تامین تجهیزات ورزشی به صورتی است که مردم با صرف هزینه و زمان اندک بتوانند از این تجهیزات بهره‌مند شوند. رئیس اداره تربیت بدنی شهرداری کرج با اشاره به تجهیز ورزشی پارک‌ها و بوستان‌های این شهرستان گفت: یکی از اقدامات خوبی که شهرداری برای توسعه ورزش همگانی و تشویق مردم به انجام مداوم ورزش انجام داده، تجهیز پارک‌ها به این امکانات است. محبی افزود: در حال حاضر اکثر پارک‌ها و بوستان‌های کرج به ویژه فضاهای سبزی که در مناطق کم‌تر برخوردار فعال هستند، از این تجهیزات برخوردار بوده و مردم در یک فضای مناسب می‌توانند از امکانات فوق بهره‌مند شوند.
برنامه‌های ویژه شهرداری کرج برای توسعه ورزش قهرمانی
وی خاطر‌نشان کرد: این اقدامات برای توسعه ورزش‌های ساده و همگانی است و از سوی دیگر شهرداری کرج برنامه‌های جدی برای توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی نیز دارد. رئیس اداره تربیت بدنی شهرداری کرج افزود: اکثریت مطلق شهروندان کرج در سن جوانی و نوجوانی هستند که در صورت انجام سرمایه‌گذاری منطقی و صحیح می‌توانیم آنها را به سمت انجام ورزش‌های قهرمانی سوق دهیم. محبی گفت: در همین راستا شهرداری کرج و اداره تربیت بدنی این نهاد اقدام به احداث امکانات ورزشی جدید در محدوده وظایف و اختیارات خود کرده‌اند. وی ادامه داد: به عنوان نمونه طرح احداث بزرگ‌ترین سالن ورزشی چند منظوره در این شهرستان نهایی شده و به زودی آغاز خواهد شد.
بودجه 500 میلیون‌ تومانی برای احداث سالن چند منظوره ورزشی در کرج
رئیس اداره تربیت بدنی شهرداری کرج افزود: برای شروع این پروژه مهم بودجه‌ای در حدو 500 میلیون‌ تومان در نظر گرفته شده است. محبی گفت: سالن چند منظوره فوق در باشگاه ورزشی شهید بابایی کرج احداث خواهد شد و با تکمیل نهایی این پروژه شاهد خدمات‌رسانی بیشتری به مردم خواهیم بود. وی تصریح کرد: بر اساس طراحی انجام شده سالن فوق، ورزش‌های همگانی، فوتبال و فوتسال، ورزش‌های انفرادی و رشته‌های رزمی را پوشش خواهد داد. محبی در پایان گفت: همچنین احداث 3 زمین چمن مصنوعی از جمله طرح‌های جانبی پروژه احداث سالن چند منظوره در باشگاه شهید بابایی کرج است.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود