17 اسفند 1393
شماره خبر: 139002

دو زیرگذر در ورودی های بهشت سکینه (س) کرج بازگشایی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

دو زیرگذر در ورودی های بهشت سکینه (س) کرج بازگشایی شد


مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرج، از بازگشایی دو زیرگذر در ورودی های آرامستان بهشت سکینه (س) خبر داد و افزود: این مهم با توجه به ازدحام تردد در روزهای پایانی اسفند ماه بویژه پنج شنبه آخر سال اجرایی شده است.
غلامرضا رضوانی با اشاره به اینکه دو زیرگذر مذکور پیش از این به صورت تونل های متروکه و بلااستفاده بوده، اظهار داشت: این تونل ها به همت سازمان آرامستان های شهرداری کرج و با هزینه کم به منظور دسترسی آسان تر وسایل نقلیه آماده سازی شده است. این مسئول مسیرهای قابل دسترسی شهروندان به بهشت سکینه (س) از طریق دو زیرگذر تازه احداث را رمپ قزوین _ هشتگرد و رمپ تهران - کرج در این آرامستان نام برد و افزود: آسفالت ریزی و محوطه سازی این مسیرها طی آذر ماه سال جاری انجام شده است.
وی در ادامه به همکاری پلیس راهور در خصوص احداث زیرگذرهای مذکور اشاره کرد و گفت: ترافیک سنگین و راهبندان در روزهای پایانی هفته موجب نارضایتی شهروندان و زائران اهل قبور شده بود که این معضل با بازگشایی مسیرهای ورودی تا حدی رفع شده است. مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرج، ترافیک را در دوره کنونی معضلی همیشگی دانست و با بیان اینکه در اکثر راه های مواصلاتی کلانشهر کرج با این چالش مواجه هستیم، اظهار داشت: در صورت فراهم آوردن زیرساخت های مناسب و همکاری پلیس راهور و استانداری البرز می توان به بر طرف شدن این مشکل امیدوار بود. رضوانی در پایان اظهار امیدواری کرد: با تلاش سازمان و همکاری دستگاه های مربوطه شاهد روان سازی ترافیک در ورودی و خروجی آرامستان بهشت سکینه (س) باشیم و آرامش در تردد منجر به کاهش آمار تصادفات در این آرامستان شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود