20 اسفند 1393
شماره خبر: 139176

آماده باش بیش از 2 هزار نیروی پاکبان در مناطق 12گانه

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آماده باش بیش از 2 هزار نیروی پاکبان در مناطق 12گانه


مسئول آموزش و اطلاع رسانی خدمات شهری شهرداری کرج، خبرداد: در ایام نوروز و با هدف پاکسازی معابر شهری همچنین پاک نگهداشتن محیط شهر دو هزار و 200 نیروی پاکبان و خدمات شهری در سطح مناطق 12 گانه در حالت اماده باش قرار می گیرند.
شبیر اربابی همچنین از آماده باش کلیه معاونین و جانشینان خدمات شهری، قبل و بعد از تحویل سال با هدف ارائه خدمات مورد نیاز به شهروندان و مهمانان نوروزی خبرداد و گفت: معاونت خدمات شهری اقدامات متعددی را به این منظور در دستور کار قرار داده است که در بخش های مختلف و توسط سازمانها، معاونتها و مناطق تحت پوشش شهرداری اجرایی می شود. وی با اشاره به اجرای طرح های جهادی پاکسازی محله به محله، اظهار داشت: از دیگر برنامه های تعیین شده در راستای استقبال از بهار، شستشو و رنگ آمیزی کلیه جداول سطح شهر، پاکسازی و جمع آوری خاک و نخاله های موجود در سطح شهر و همکاری با اداره راه و ترابری برای پاکسازی و تنظیف حاشیه اتوبان می باشد. اربابی همچنین از ایجاد گشت های ویژه خدمات شهری در ایام نوروز برای پاکسازی و تنظیف مضاعف خبرداد و افزود: علاوه بر آنچه مطرح شد، معاونت خدمات شهری جهت هماهنگی برای نگهداری محل های اجرای سفره های نمادین هفت سین نیز اقدام کرده است. به گفته وی، برگزاری برنامه نورافشانی در نقاط مختلف سطح شهر، هماهنگی و اجرای طرح خانه تکانی شهر توسط شهروندان در روز بیستم اسفندماه جاری، هماهنگی استقرار مخازن مکانیزه در معابر ورودی و خروجی شهر در مکان مناسب، پاکسازی کلیه امام زاده ها وگورستان ها در سطح شهر و مهیا کردن آن برای آخرین پنجشنبه سال از دیگر برنامه های معاونت خدمات شهری در راستای استقبال از بهار و مهمانان نوروزی است.
استقرار 5 ایستگاه نوروزی استقبال از مسافران
مسئول آموزش و اطلاع رسانی خدات شهری شهرداری کرج همچنین از استقرار 5 ایستگاه نوروزی استقبال از بهار در ایام نوروز خبر داد و گفت: این ایستگاه ها در مبادی اصلی وروری و خروجی شهر و به منظور ارائه خدمات بهینه به مسافران نورزی تدارک دیده شده است. اربابی، افزود: این ایستگاه های نوروزی در میادین امیرکبیر، حافظ، سپاه، پل فردیس، اتوبان کرج – قزوین جنب عوارضی قدیم و پلیس راه کرج جانمایی شده است. وی با بیان اینکه در این ایستگاه ها ارگانهایی از جمله هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و نیروی انتظامی نیز مستقر می شوند، اظهارداشت: در این ایستگاه ها بوروشورها و بسته های فرهنگی نیز توزیع می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود