21 اسفند 1393
شماره خبر: 139227

گرمدره در گذر توسعه و آبادانی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

گرمدره در گذر توسعه و آبادانی است


شهردار شهر گرمدره از اجرای پروژه های متعدد عمرانی،شهری، فرهنگی و... در طول یکسال اخیر با رویکرد توسعه و آبادانی این شهر خبر داد.
«محمد قدس محلاتی» در جریان آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهر گرمدره در تالار ماهان این شهر که با حضور جمعی از مقامات و مسئولان ارشد استانی برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در حوزه عمرانی و شهری اظهار داشت: با همراهی مسئولان استان و نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی شهر گرمدره هستیم.
تشریح اقدمات اجرایی گرمدره در حوزه عمران و شهری
وی بخشی از پروژه های آماده افتتاح شهر 14 هزار نفر جمعیتی این شهر را نیز برشمرد و افزود: ایجاد باکس مکانیزه جمع آوری زباله، راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری، راه اندازی واحد اصناف و نوسازی، افزایش بودجه شهرداری گرمدره از 12 به 21 میلیارد تومان در سال 93، کاهش فرایند ساخت و سازهای غیرمجاز با اقدامات تشویقی از جمله برنامه های مهم این شهرداری در طول یکسال اخیر بوده است. شهردار گرمدره در حوزه حمل و نقل و ترافیک نیز اولویت دار ترین پروژه های شهری را اعلام کرد و گفت: رفع موانع در مسیر عابران پیاده، اصلاح هندسی و ایجاد علایم شهری با رویکرد کاهش سطح تلفات جاده ای بعنوان اصلی ترین اقدامات شهری در دستور کار اجرا قرار گرفت بنحوی که طبق آخرین آمار اخذ شده از پلیس راه، در سالجاری تعداد تلفات جانی به کمتر از 7 نفر رسیده است که با ایجاد دوربرگردان در طول مسیرها، این آمار نیز کاهش خواهد یافت. قدس محلاتی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز از اجرای یادواره شهدا، دیدار با خانواده های معظم شاهد و برنامه های متعدد فرهنگی خبر داد.
ترویج فرهنگ ورزش همگانی در دستور کار است
وی برگزاری همایش پیاده روی،اعزام ورزشکاران گرمدره در جام زیتون و کسب مقام دوم، اعزام ورزشکاران جام زیتون به روسیه و کسب مقام دوم ، راه اندازی پیست اتومبیلرانی آفرود گرمدره را نیز بعنوان برنامه های انجام شده در حوزه ترویج فرهنگ ورزش در این شهر برشمرد. پرداخت بدهی 7 میلیاردی شهرداری در طول 10 ماه به همراه بهره برداری بیش از 40 پروژه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان، ایجاد آنتن فرستنده های رادیویی و تلویزیون و پیگیری و توقف در واگذاری بخشی از اراضی گرمدره در طرح جامع توسط معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، از دیگر اقدامات و طرح های اجرا شده در این شهر بود که از سوی شهردار گرمدره مورد اشاره قرار گرفت. شایان ذکر است، در این آیین تعدادی از مقامات ارشد نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود