25 اسفند 1393
شماره خبر: 139432

آماده باش کامل نیروهای عملیاتی در آستانه چهارشنبه سوری و نوروز

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آماده باش کامل نیروهای عملیاتی در آستانه چهارشنبه سوری و نوروز


سرپرست سازمان آتش نشانی نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از آماده باش ده ها نفر از نیروهای این سازمان درایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: سازمان آتش نشانی همسو با دیگر سازمان ها و ..
مناطق تابعه شهرداری کرج اقداماتی را برای برگزاری ایمن چهارشنبه پایانی سال، پنجشنبه آخر سال و استقبال از بهار در دستور کار قرار دارد که طبق جدول زمانبندی اجرایی می شود. "سهراب شهبانی با اشاره به خاطرات تلخ از مراسم آتش بازی چهارشنبه سوری در سال های گذشته، با انتقاد از برخی رفتارهای پُر خطر و نامناسب در این شب بیان کرد: سازمان آتش نشانی کرج با لغو کلیه مرخصی های پرسنل و برگزاری مانورهای داخلی بر آمادگی خود برای حضور موثر در تمامی نقاط شهر و انجام عملیات های اطفای حریق و امداد و نجات در صورت ضرورت افزوده است. این مسئول ادامه داد: امید است با احترام به حقوق شهروندی یکدیگر و پرهیز از انجام رفتارهای پُر خطر، چهارشنبه سوری را به چهارشنبه سوزی تبدیل نکنیم و امکان لذت تمامی همشهریان از آیین های سنتی این شب را فراهم کنیم. سرپرست سازمان در بخش دیگری تصریح کرد: بر اساس راهبرد ستاد استقبال از بهار شهرداری کرج، خودروهای آتش نشانی کرج در تمامی مبادی ورودی و خروجی شهر مستقر خواهند شد و مقدمات سفری ایمن و آسوده را برای مسافران نوروزی فراهم می کنند. شهبانی اظهار داشت: همچنین ده ها نفر از نیروهای آتش نشانی با پشتیبانی چندین دستگاه خودرو تا 16 فروردین ماه سال آینده در ایستگاه های عملیاتی مستقر می شوند و در خدمت همشهریان خواهند بود. وی، همچنین از تهیه و تحویل 100 عدد کپسول اطفای حریق به گشت های نیروی انتظامی ویژه چهارشنبه سوری خبر داد. به گفته شهبانی، استقرار خودروهای آتش نشانی در محل های تعیین شده به همراه اورژانس و هلال احمر در کلیه ایستگاه های نوروزی و سایر نقاط مورد نیاز شهر دیگر مصوبه ستاد استقبال از بهار است.
وی در پایان گفت: تمهیدات ویژه در خصوص پنج شنبه آخر سال در امامزاده ها و سازمان آرامستانها اندیشیده شده و خودروهای آتش نشانی در این اماکن نیز حضوری فعال و چشمگیر خواهند داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود