25 اسفند 1393
شماره خبر: 139456

نهادهای امدادرسان مهیای برگزاری آرام مراسم چهارشنبه پایانی سال باشند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نهادهای امدادرسان مهیای برگزاری آرام مراسم چهارشنبه پایانی سال باشند


رئیس شورای اسلامی شهر کرج، به کارگیری تدابیر ایمنی و سلامت در ایام نزدیک به چهارشنبه پایانی سال را یک ضرورت ارزیابی کرد و آماده باش دستگاه ها و سازمان های ایمنی محور و امدادرسان شهر در این ایام را خواستار شد.
محمود دادگو با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال اظهار داشت: در دین ما صدمه زدن به خویش جز گناهان بزرگ محسوب می شود که به هیچ روی مورد تایید نیست.
دادگو اضافه کرد: از این رو اقدام به حرکتی که احتمال بروز خطر در آن وجود داشته باشد، شایسته نیست و باید افراد در نهایت رعایت موارد ایمنی به شادباش این روز بپردازند. وی در ادامه به آماده باش تمامی نیروهای امدادرسان در روزهای نزدیک به چهارشنبه سوری اشاره کرد و از مسئولان خواست با برنامه ریزی مناسب و فرهنگسازی ویژه، از تلخ شدن نوروز به کام شهروندان پیشگیری کنند. این مسئول خاطرنشان کرد: مدیریت شهری بخصوص از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج می خواهد با پوشش مناسب حوادث در این ایام، به کاهش خطرات و آسیب های ناشی از اقدامات پرخطر در این زمینه بپردازد. رئیس شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: ضروری است این سازمان نسبت به امدادرسانی به موقع به حادثه دیدگان احتمالی در این خصوص پرداخته و پیش بینی های ضروری را به عمل آورد. دادگو ادامه داد: همچنین واحدهایی چون هلال احمر و اورژانس باید در این ایام بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهند تا شاهد بروز حادثه ناگواری در آستانه نوروز باستانی نباشیم. وی در پایان «فرهنگسازی» در این زمینه را از مسئولیت های همه دستگاه های امدادرسان و خدماتی بخصوص بخش های فرهنگی دانست و یادآور شد: مسئولان این بخش ها باید بکوشند با به کارگیری تمهیدات و راهکارهایی شادی بخش و متنوع، جای اقدامات خطرناک در این شب از سوی شهروندان را بگیرند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود