29 اسفند 1391
شماره خبر: 22600

استقرار 54 نیروی آتش نشان در 18 نقطه کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

استقرار 54 نیروی آتش نشان در 18 نقطه کرج


سپیدارآنلاین: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از استقرار 54 نیروی آتش نشان در 18 نقطه شهر خبر داد.
حاجعلی فرجامی اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال، این سازمان از هفته های گذشته به صورت آماده باش بوده است. وی افزود: امروز و امشب نیز 294 نیروی عملیاتی، ستادی و آتش نشان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج تا ساعات پایانی شب آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.
16 ایستگاه در مناطق12 گانه فعال است
این مسئول عنوان کرد: در حال حاضر نیز 16 ایستگاه فعال در سطح مناطق 12 گانه شهرداری کرج فعال و نیروهای آنها به صورت آماده باش هستند. فرجامی ادامه داد: به منظور افزایش سرعت ارائه خدمات به شهروندان به خصوص مصدومان و مجروحان، هم اکنون در 18 نقطه شهر خودروهای عملیاتی استقرار یافته اند.
جوانان تمامی نکات ایمنی را رعایت کنند
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از حضور 54 نیرو در این خودروهای عملیاتی مستقر در سطح شهر خبر داد و گفت: شهروندان به محض بروز هرگونه حادثه سریعا مراتب را به سامانه 125 این سازمان اطلاع دهند. وی از جوانان و نوجوانان خواست تا در چهارشنبه آخر سال، تمامی نکات ایمنی را رعایت کنند تا حادثه ای برای خود و اطرافیانشان به وجود نیاید.
رسم دیرینه ایرانیان با فرهنگ های ناپسند دچار آسیب شده است
این مسئول گفت: هر ساله با فرارسیدن ایام پایانی سال، مراسم چهارشنبه سوری به عنوان یکی از رسومی که همواره برای ایرانیان ارزشمند بود، از بین رفته و نفوذ برخی فرهنگ های ناپسند و اشتباه به منظور افزایش هیجان این مراسم، خسارات و آسیب های جبران ناپذیری را

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود