4 فروردین 1394
شماره خبر: 139568

مردم از پروژه بزرگ قطار شهری کرج بازدید کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مردم از پروژه بزرگ قطار شهری کرج بازدید کردند


برای نخستین بار، شماری از شهروندان کرج با حضور در تونل خط دو قطار شهری کرج از نزدیک روند اجرایی این پروژه عظیم را مشاهده کردند.
دراین تور گردشگری قشرهای مختلف مردم با فعالیت های اجرایی و تلاش های شبانه روزی متخصصان ایرانی و البرزی در این پروژه آشنا شدند.
مردم نیز از بخش های مختلف این پروژه عکس گرفتند و درزمینه چگونگی ساخت تونل ها و زمان بهره برداری از ایستگاه های قطار شهری از کارشناسان سووال کردند. کارشناسان قطار شهری نیز با حضور در جمع بازدید کنندگان، ضمن پاسخ به سووالات آنان، روند اجرایی پروژه های قطار شهری را توضیح دادند. ساخت این پروژه عظیم دردل زمین با تحسین و شگفتی بازدید کنندگان از فعالیت متخصصان ایرانی همراه بود. این بازدید در قالب دو کاروان 50 نفره از زنان و مردان کرج در سه ایستگاه بوستان جهان( K) ، میدان شهید آجرلو(j) و ایستگاه سه راه رجایی شهر(I) و بخشی از تونل خط دو انجام شد. همچنین بازدید کنندگان از اینکه عملیات اجرایی خط دو قطار شهری کرج بدون مزاحمت برای رفت و آمد شهری و ترافیک انجام می شود، از دست اندرکاران پروژه قدردانی کردند. بازدید های مردمی طی سه روز آینده از خط دو قطار شهری کرج ادامه دارد. آشنا کردن مردم با ساخت پروژه های قطار شهری و توانمندی های متخصصان ایرانی و تشویق سرمایه گذاران داخلی به مشارکت در طرح های قطار شهری از اهداف این بازدیدها است. خط دو قطار شهری کرج بطول 27 کیلومتر با 27 ایستگاه ، کمالشهر کرج را به شهرستان ملارد استان تهران متصل می کند. عملیات اجرایی این پروژه از سال 86 آغاز و تاکنون 15 کیلومتر از تونل آن بین کمالشهر تا میدان شهید سلطانی کرج حفاری شده است. قرار است شش کیلومتراز این خط تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود