17 بهمن 1390
شماره خبر: 4758

مراحل اجرایی پروژه خط 2 قطار شهری کرج بررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 مراحل اجرایی پروژه خط 2 قطار شهری کرج بررسی شد

سپیدار آنلاین: مدیر عاملان سازمان قطار شهری كرج و حومه، شركت سابیر ، شركت هگزا مشاور كارفرما و تنی چند از معاونین و مدیران شركتهای فوق از مراحل اجرایی پروژه خط 2 قطار شهری کرج بازدید کردند.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، اصغر همتی در این بازدید بر تسریع عملیات اجرایی در راستای بهره برداری و آماده سازی مراحل بعدی اجرایی تونل و تعریض محل ایستگاه ها تاکید کرد. وی دست یابی به اهداف پیش رو در خصوص راه اندازی خط 2 قطار شهری را مهم ذکر کرد و با ارزیابی چهارماهه اقدامات انجام شده اظهارداشت: بهره‌برداري از خط 2 قطارشهري كرج در سريع‌ترين زمان ممكن از اولویت های مهم برنامه های مدیریت شهری كرج اعم از شورای شهر و شهرداری است. این مسئول با اشاره به اجرایی شدن هشت کیلومتر عملیات عمرانی خط دو قطارشهری از 14 کیلومتر مسیر تحت پوشش طرح، اظهارداشت: تكميل اين خط نياز به تلاش و همت بيش از پيش سازمان قطار شهري به عنوان سازمان فعال در حوزه حمل و نقل عمومي و ديگر مسئولان اجرايي ذيربط دارد. می آبادی مدیر عامل شركت هگزا به عنوان مشاور كارفرما در مورد چگونگی عملیات اجرایی و تعامل ایستگاه ها و تونل در خط 2 قطار شهری بیان کرد: ارسال نقشه ها و تایید از سوی مشاور كارفرما و تعیین تکلیف دستگاه نظارت و کنترل کیفی و مهندسی سیستم در خط 2 قطار شهری کرج امری مهم در پیشبرد اهداف تعیین شده سازمان قطارشهری می باشد. در این بازدید میدانی 4 ساعته كه از كارگاه میدان امام حسین (ع) آغاز شد ،آغاز به کار كارگاه ها رمپهای هفت، هشت، 10 و 12 همچنین مركز كنترل فرمان مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.
گفتنی است،در هریک از رمپها دو جبهه کاری فعال و در بعضی از سه شیفت از نیروهای اجرائی مشغول عملیات حفاری هستند. رویه بازدید از پروژه و جبهه های مختلف کاری هر دو هفته یکبار و بصورت میدانی صورت گیرد و نسبت به رفع نواقص و کاستی های احتمالی در لحظه اتخاذ تصمیم گردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود