18 فروردین 1394
شماره خبر: 139847

دیدار زین العابدین با مسئولان و پیمانكاران فضای سبز مناطق 12 شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

دیدار زین العابدین با مسئولان و پیمانكاران فضای سبز مناطق 12 شهرداری کرج


در نشست های جداگانه ای، محمدرضا زین العابدینی مدیرعامل جدید سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج با مسئولان و پیمانکاران فضای سبز مناطق 12 گانه این کلانشهر دیدار و گفتگو کرد.
همزمان با آغاز اولین هفته کاری سال 94، محمدرضا زین العابدینی مدیرعامل سازمان پارکها با هدف افزایش هماهنگی ها و ارتباط تنگاتنگ با مجموعه تحت پوشش، نشستهای مختلفی را برگزار کرد. محمدرضا زین العابدینی در اولین نشست مشترک خود با مسئولان فضای سبز مناطق 12 گانه شهرداری که در محل سالن جلسات سازمان پارکها برگزار شد، اظهار داشت: پتانسیلهای عظیمی در حوزه فضای سبز مناطق وجود دارد که باید به بهترین نحو ممکن از آنها استفاده شود. وی با اشاره به موقعیت خاص برخی مناطق در حوزه فضای سبز ادامه داد: مسئولان فضای سبز باید به این ویژگی های خاص دقت ویژه داشته باشند و در راستای حفظ و نگهداری آنها تلاش کنند. این مسئول عنوان کرد: آبرسانی به باغات، مدیریت آبیاری درختان با توجه به کمبود آب، لایروبی منظم انهار، احیای باغات و ... از جمله مسائل مهمی است که مسئولان فضای سبز مناطق باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
همچنین زین العابدین در نشستی جداگانه با پیمانکاران فضای سبز مناطق با اشاره به اینکه پیمانکاران و شرکتهای خصوصی بازوان توانمند سازمان در حوزه فضای سبز هستند، اظهار داشت: باید از این قشر حمایت کرد تا بتوان با کمک بخش خصوصی، طرح ها و پروژه های مختلفی را در سطح شهر به اجرا درآورد. وی یادآور شد: در حال حاضر پیمانکاران فضای سبز با مشکلاتی مواجه هستند که امید می رود با ارائه راهکارهای مطلوب طی سال جاری، تمامی این موانع رفع شود. این مسئول با تاکید بر اصلاح دفترچه پیمان سال 94 اضافه کرد: افزایش بهره وری در راستای حفظ و نگهداری از درختان و فضاهای سبز باید در اولویت پیمانکاران باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود