23 فروردین 1394
شماره خبر: 140136

سالن پذیرایی چند منظوره آرامستان بهشت سکینه (س) بزودی بهره برداری می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سالن پذیرایی چند منظوره آرامستان بهشت سکینه (س) بزودی بهره برداری می شود


مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرج از پیشرفت 90 درصدی پروژه احداث سالن پذیرایی چند منظوره در آرامستان بهشت سکینه (س) خبر داد و افزود: با پایان مراحل احداث، روند خریداری و نصب تجهیزات آغاز می شود.
غلامرضا رضوانی هدف از احداث سالن پذیرایی چند منظوره در آرامستان جامع بهشت سکینه (س) را خدمت رسانی مطلوب به زائرین اهل قبور ذکر و عنوان کرد: با توجه به مراجعات متعدد جهت برگزاری مراسم های ترحیم به مراکز پذیرایی اطراف آرامستان بهشت سکینه (س)، وجود مرکز پذیرایی و برگزاری مراسم در مجموعه سازمان امری ضروری به شمار می رفت. این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه طی چند سال اخیر با توجه به اختصاص ردیف بودجه به منظور احداث سالن مذکور، اقدامی در این زمینه صورت نگرفته بود، بیان کرد: پس از بررسی های انجام شده مقرر شد، این سالن در آینده ای نزدیک در اختیار شهروندان قرار گیرد. وی آمفی تئاتر، سالن سوگواری و سالن پذیرایی را از جمله بخش های سالن پذیرایی چند منظوره نام برد و گفت: عملیات اجرایی سالن مذکور با صرف اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به اتمام خواهد رسید. مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرج اضافه کرد: سالن چند منظوره فوق با مساحت یک هزار متر مربع مورد استفاده شهروندان قرار می گیرد و مجموع ظرفیت سالن آمفی تئاتر و سالن پذیرایی آن 950 نفر می باشد.
رضوانی اضافه کرد: محوطه سازی به متراژ دو هزار مترمربع و احداث پارکینگ با ظرفیت 400 خودرو از دیگر ویژگی های پروژه مذکور است. این مسئول با اشاره به اینکه آشپزخانه صنعتی همراه با تهویه مطبوع مولتی وی سری 4 و سایر امکانات صوتی و تصویری متناسب جهت برگزاری مراسم ها در سالن اجتماعات تعبیه می شود، افزود: این سالن پس از بهره برداری با قیمت مناسب در اختیار بستگان متوفی قرار می گیرد و در خدمت مراجعه کنندگان خواهد بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود