15 شهریور 1393
شماره خبر: 128728

احداث سالن ورزشی در آرامستان بهشت سکینه (س)

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

احداث سالن ورزشی در آرامستان بهشت سکینه (س)


مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرج از احداث سالن ورزشی در اراضی بهشت سکینه (س) که در گذشته تبدیل به محل جمع آوری ضایعات شده بود، خبر داد و هدف از آن را ایجاد فضای مناسب جهت غنی سازی اوقات فراغت کارمندان و پرسنل عنوان کرد.
مجتبی اسکندری ادامه داد: طی دو دهه گذشته زمینی به مساحت تقریبی 10 هزار مترمربع در گلزار شهدای بهشت سکینه (س) تبدیل به محل جمع آوری ضایعات و اقلام بلااستفاده سازمان و شهرداری کرج شده بود که پس از فروش اجناس مذکور از طریق فراخوان مزایده عمومی و خالی شدن زمین مذکور، نسبت به احداث سالن و زمین ورزشی در بخشی از آن اقدام شد که مورد بهره برداری قرار گرفته و رضایت خاطر کارکنان را به همراه داشته است. وی با اشاره به شرایط سخت و زیان آور فعالیت در فضای آرامستانها، تاثیر روحی و روانی آن بر کارکنان را مضاعف دانست و گفت: سازمان آرامستانها طی یکسال اخیر با راه اندازی کلینیک روان شناسی ویژه پرسنل و انجام دیگر امور رفاهی و افزایش 20 درصدی حقوق و مزایای کارکنان بخش غسالخانه در راستای شاداب سازی محیط کار و جلوگیری از ایجاد حس افسردگی و فشار روانی بین کارکنان اقدام کرده که ارتقای بهره وری و تمرکز بیشتر پرسنل بر انجام کارها را به همراه داشته است.
مراحل پایانی ساخت سالن اجتماعات
اسکندری در بخش دیگری از سخنانش به مراحل پایانی ساخت سالن اجتماعات اشاره کرد و افزود: متاسفانه به دلیل فقدان فضای مناسب جهت برگزاری مجالس ترحیم و سوگواری، شاهد چیدن ردیف های صندلی در محوطه قطعات بهشت سکینه (س) هستیم که علاوه بر ایجاد خسارت به سنگ قبور، نارضایتی بستگان متوفیان را نیز به همراه دارد. بر این اساس، احداث سالن چند منظوره اجتماعات در دستور کار قرار گرفته است که با بهره برداری از آن در آینده ای نزدیک، شاهد ساماندهی برگزاری مجالس ترحیم خواهیم بود.
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر در حال بازدید از روند احداث سالن چند منظوره اجتماعات
وی افزود: با توجه به مراجعات متعدد جهت برگزاری مراسم های ترحیم به مراکز پذیرایی اطراف آرامستان بهشت سکینه (س)، وجود مرکز پذیرایی و برگزاری مراسم در مجموعه سازمان محسوس بود که طی سالیان اخیر علیرغم اختصاص ردیف بودجه به این منظور اقدامی در این خصوص صورت نگرفته بود. مدیرعامل سازمان بهشت سکینه (س) خاطر نشان کرد: از این رو، احداث سالن چند منظوره شامل: آمفی تئاتر، سالن سوگواری و سالن پذیرایی در دستور کار قرار گرفت که عملیات اجرایی آن با صرف اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال تا پایان شهریور ماه جاری به اتمام می رسد. به گفته وی، سطح اشغال سالن مذکور یکهزار مترمربع است که مجموع ظرفیت سالن آمفی تئاتر و سالن پذیرایی آن نهصد و پنجاه نفر می باشد. محوطه سازی به متراژ دو هزار مترمربع و احداث پارکینگ با ظرفیت 400 خودرو از دیگر ویژگی های پروژه مذکور است. اسکندری در پایان از احداث آشپزخانه صنعتی همراه با تهویه مطبوع مولتی وی سری 4 و سایر امکانات صوتی و تصویری متناسب جهت برگزاری مراسم ها در سالن اجتماعات خبر داد و اظهار داشت: این سالن پس از بهره برداری با قیمت مناسب در اختیار بستگان متوفی قرار می گیرد و در خدمت مراجعه کنندگان خواهد بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود