26 فروردین 1394
شماره خبر: 140339

آغاز عملیات احداث پارک 100 هکتاری در بلوار باغستان منطقه 7 شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آغاز عملیات احداث پارک 100 هکتاری در بلوار باغستان منطقه 7 شهرداری کرج


مدیر منطقه 7 شهرداری کرج از آغاز عملیات احداث پارک 100 هکتاری واقع در بلوار باغستان این منطقه خبر داد و گفت: امید می رود تا یک ماه آینده این پارک به بهره برداری برسد.
علیرضا کیان عنوان کرد: با همکاری حوزه عمران منطقه 7 شهرداری کرج، عملیات اجرایی پارک 100 هکتاری واقع در محدوده باغستان پس از تعطیلات نوروزی کلید خورده است.
مدیر منطقه 7 شهرداری کرج اظهار داشت: با بهره برداری از این پارک مساحتی بالغ بر 1/5 هکتار به سرانه فضای سبز این منطقه اضافه خواهد شد. این مسئول اضافه کرد: در اجرای پروژه پارک 100 هکتاری باغستان بیش از 20 هزار متر مربع عملیات پیاده روسازی و 5 کیلومتر عملیات جدول گذاری به انجام خواهد رسید. نصب انواع میز و نیمکت، ست های ورزشی، وسایل تفریحی، سرویس بهداشتی، کاشت انواع نهال های متنوع و... از دیگر اقداماتی بود که مدیر منطقه 7 شهرداری کرج در معرفی امکانات این پارک به آن اشاره کرد. کیان بیان کرد: عمده ترین اهداف برای احداث پارک مذکور ایجاد فضای سبز برای استفاده شهروندان، افزایش سرانه فضای سبز منطقه، تلطیف هوا و بهبود شرایط آب و هوایی، جذب اکوتوریسم و افزایش جاذبه‌های تفریحی در منطقه، ایجاد اشتغال و توسعه رونق اقتصادی بوده است. این مسئول در ادامه با ابراز امیدواری از اجرای موفق مراحل مختلف احداث این پارک تاکنون، یادآور شد: تمام تلاش ها بر آن است که تا یک ماه آینده با همت حوزه عمران و فضای سبز منطقه 7 شهرداری کرج شاهد بهره‌برداری از این پارک به منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر شهروندان از سرانه فضاهای سبز باشیم. مدیر منطقه 7 شهرداری کرج در پایان عنوان کرد: حوزه های اجرایی و عملیاتی این منطقه بر آنند تا با اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر عمران و رونق هرچه بیشتر را برای شهر و شهروندان به ارمغان آورند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود