29 فروردین 1394
شماره خبر: 140444

مشکلات اهالی اخترآباد مهرشهر بررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مشکلات اهالی اخترآباد مهرشهر بررسی شد


مشکلات اهالی اخترآباد مهرشهر با حضور مسئولان مدیریت شهری و نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.
نمایندگان مردم کرج در پارلمان شهری و خانه ملت با حضور در مسجد حمزه سیدالشهداء (ع) شهرک اخترآباد، به بررسی مشکلات اهالی و ساکنین این شهرک پرداختند.
در دیدار مردمی مسئولان شهری با اهالی شهرک اخترآباد، غفور قاسم پور، امیرحسام عباسی، روح الله کیان، میرابراهیم صدیق و بهنام محمودی از اعضای شورای اسلامی شهر کرج؛ عزیز اکبریان و محمد جواد کولیوند از خانه ملت و مدیران مناطق 4 و 12 شهرداری کرج حضور داشته و از نزدیک به نگرانی ها و دغدغه های ساکنین این شهرک در راستای مرتفع ساختن آنها گوش فرا دادند. پیگیری آلودگی های ناشی از وجود نهر سیاه جوب که مشکلات، خطرات زیست محیطی و بهداشتی متعددی را برای شهروندان ساکن در شهرک اختر آباد به وجود آورده بود، از جمله مسائل و خواسته های ساکنین و معتمدین در این نشست بود که مقرر گردید از سوی نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی پیگیری و در آینده ای نزدیک مرتفع گردد. همچنین بهسازی و بازسازی آسفالت معابر در مناطق 4 و 12 شهرداری کرج از خواسته های شهروندان و معتمدین حاضر در جلسه بود که مسئولیت حل این مشکل نیز به عهده مدیران این مناطق قرار گرفت تا با در نظر گرفتن الویت های مشخص بزودی اجرایی شود. راه اندازی و نصب پل مکانیزه عابر پیاده، انجام آسفالت خیابان های بلوار ولیعصر (عج)، پیگیری و ادامه عقب نشینی بلوار ولیعصر (عج) از دیگر مسائلی بود که برای اجرایی شدن در دستور کار مسئولان قرار گرفت. از دیگر تصمیماتی که در نشست مسئولان ارشد استان البرز با اهالی شهرک اخترآباد اتخاذ گردید، می توان به احداث زیرگذر بلوار ولیعصر (عج)، رفع کاستی های سیستم های روشنایی و افزایش سطل زباله در سطح منطقه اشاره کرد. رفع مشکلاتی نظیر کمبود آب شرب، ایجاد کتابخانه و فرهنگسرا و افزایش فضاهای آموزشی برای شهروندان در این منطقه از دیگر موارد مطرح شده بود که مسئولان ایجاد شرایط مساعد برای برطرف ساختن آنها را به شهروندان با در نظر گرفتن برنامه های کارشناسانه نوید دادند. گفتنی است در پایان این دیدار مردمی مسئولان حاضر در جلسه قول پیگیری و نهایت بهره گیری از توان خود را برای رفع مسائل مردم شهرک اختر آباد دادند و خود را آماده خدمت رسانی به شهر و شهروندان دانستند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود