31 فروردین 1394
شماره خبر: 140601

4 هزار متر تبلیغات نامتعارف در منطقه 5 شهرداری کرج پاکسازی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

4 هزار متر تبلیغات نامتعارف در منطقه 5 شهرداری کرج پاکسازی شد


مدیر منطقه 5 شهرداری کرج از امحاء و پاکسازی بیش از 4 هزار مترمربع دیوار نوشته و تبلیغات نامتعارف شهری خبر داد و هدف از آن را حذف زوائد بصری و تقویت زیباسازی شهری عنوان کرد.
عباس سعیدی کیا عنوان کرد: ضرورت هماهنگی و برنامه ریزی جهت ارتقای کیفیت سیما و منظر شهری از جمله برنامه هایی می باشد که در دستور کار حوزه زیباسازی منطقه قرار گرفته است و بر این اساس مقرر شده تا تبلیغات نامتعارف، دیوار نویسی و برچسب های تبلیغاتی که موجب مخدوش شدن چهره شهر شده اند، به طور کامل پاکسازی شوند.
مدیر منطقه 5 شهرداری کرج اظهار داشت: با محوریت پاکسازی سطح منطقه و به منظور توسعه و ارتقای سطح خدمات رسانی شهری، پاسخگویی مناسب به نیازهای شهروندان و ایجاد روحیه نشاط و شادابی؛ حوزه زیباسازی طبق اولویت بندی اقدام به امحاء دیوارنویسی و رنگ آمیزی دیواری در محدوده های مشخص کرده است. سعیدی کیا با اشاره به امحاء دیوار نویسی و رنگ آمیزی در خیابان بزرگمهر، درختی حدفاصل میدان مادر و بلوار شهید محمدی، بلوار شهید بهشتی، ورودی گلشهر از اتوبان کرج – قزوین، افزود: این عملیات به متراژ بیش از 4 هزار مترمربع توسط نیروهای حوزه زیباسازی منطقه 5 شهرداری کرج اجرایی شد. این مسئول با اشاره به اینکه نشاط، پویایی و زیبا بودن از ویژگی های مثبت بصری شهر محسوب می شود، خاطرنشان کرد: روند رنگ آمیزی تمامی دیوارهای فرسوده و امحاء دیوار نوشته های تبلیغاتی در سطح منطقه ادامه خواهد داشت و در صورت انجام هرگونه دیوار نویسی با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد. مدیر منطقه 5 شهرداری کرج در ادامه گفت: لازم است که شهروندان قبل از هرگونه دیوار نویسی و نصب پوسترهای تبلیغاتی مجوزهای لازم را اخذ کنند تا مانع از بروز هرگونه مشکل برای خود و سایر شهروندان شوند. سعیدی کیا در پایان با بیان اینکه تمامی فعالیت ها و اقدامات طبق برنامه ای زمان بندی شده در حال اجرا است، اظهار امیدواری کرد: با همکاری و مشارکت شهروندان، شهرداری منطقه بتواند چهره ای زیبا به شهر داده و رضایت مردم را کسب نماید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود