31 فروردین 1394
شماره خبر: 140640

احداث سوله بحران و ایستگاه آتش نشانی فردیس در مراحل پایانی قرار دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

احداث سوله بحران و ایستگاه آتش نشانی فردیس در مراحل پایانی قرار دارد


قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری کرج به همراه تیمی، با بازدید از منطقه 3 این کلانشهر، روند پاکسازی و کیفیت خدمات رسانی به شهروندان در این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.
قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری کرج به همراه تیمی، با بازدید از منطقه 3 این کلانشهر، روند پاکسازی و کیفیت خدمات رسانی به شهروندان در این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد و از پیشرفت مثبت طرح های عمرانی مرتبط با سوله مدیریت بحران، ایستگاه آتش نشانی و ساختمان اداری معاونت خدمات شهری در منطقه 3 خبر داد.
اصغر نصیری در همین ارتباط طی گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: در بازدیدی میدانی که از این منطقه صورت گرفت وضعیت فعالیت های عمرانی مرتبط با حوزه خدمات شهری هم رصد شد و مورد بررسی قرار گرفت که بر اساس آن سوله مدیریت بحران به عنوان یکی از الزامات شهرهای پرجمعیت و بزرگ بخصوص کلانشهرها، با پیشرفت فیزیکی نزدیک به 90 درصد همراه بود. وی اظهار داشت: این سوله در موارد بحران و وقوع حوادث طبیعی یا غیرطبیعی بسیار کارآمد خواهد بود و شهر به شدت نیازمند احداث سوله مدیریت بحران در همه مناطق است تا در زمان های لازم از آنها بهره برداری مفید نماید. نصیری بیان داشت: بر همین اساس، شهردار کرج معاونت خدمات شهری و مدیران همه مناطق شهرداری را به احداث این سوله الزام نموده است. جانشین حوزه معاونت خدمات شهری همچنین به پیشرفت 50 درصدی ایستگاه آتش نشانی واقع در فلکه سوم فردیس اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به میزان جمعیت و رشد آن در منطقه مذکور، احداث ایستگاهی در این نقطه ضروری به نظر می رسید که این اقدام با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در حال انجام است. این مسئول کیفیت پیشرفت پارک های در حال احداث در این منطقه شهری کرج را نیز مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ساختمان اداری معاونت خدمات شهری در منطقه 3 شهرداری کرج تاکنون نزدیک به 90 درصد بوده است که این طرح به زودی آماده بهره برداری خواهد بود. وی با تاکید بر اینکه وضعیت انجام امور خدمات شهری در نقاط بازدید شده و منطقه 3 مطلوب و رو به رشد است، ارتقاء سطح خدمات رسانی و جلب رضایت شهروندان را به عنوان دستور کار مدیر و همکاران مستقر در این منطقه ذکر کرد. لازم به ذکر است در این بازدید که مدیر منطقه 3، مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری، مسئولان بازرسی و حراست معاونت خدمات شهری حضور داشتند، محمدرضا سیفی مدیر منطقه به ارائه گزارشی از برنامه های پیش بینی شده در بودجه سال 94 منطقه پرداخت و وضعیت درآمدی و سیاست گذاری های کلان منطقه را تشریح کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود