10 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141247

راه اندازی «پایگاه خبری» موجب تقویت ارتباط دو سویه مدیریت شهری و شهروندان شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

راه اندازی «پایگاه خبری» موجب تقویت ارتباط دو سویه مدیریت شهری و شهروندان شد


رئیس شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: راه اندازی «پایگاه خبری مدیریت شهری کرج» موجب تقویت ارتباط دو سویه مدیریت شهری و شهروندان شد.
محمود دادگو ضمن تبریک آغاز پنجمین سال تاسیس پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، ورود سازمانها و نهادهای خدمت رسان به فضای مجازی را بسیار مهم تلقی نمود و افزود: با توجه به اینکه امروز تکنولوژی حرف اول را در سرتاسر جهان می زند و به لحاظ اهمیت بالای این فضا در بین مخاطبین، برقراری ارتباط دو سویه تاثیرات خوبی را به همراه دارد. وی ضمن تقدیر از زحمات چهار ساله این پایگاه در اطلاع رسانی دقیق، شفاف، سریع و حرفه ای این مجموعه اذعان داشت: مدیریت شهری به عنوان یک نهاد خدمت رسان وظایف خطیری در تامین نیازهای شهری شهروندان را عهده دار است که خوشبختانه از زمان راه اندازی پایگاه خبری عملکرد این مجموعه بزرگ جزء به جزء به اطلاع شهروندان رسیده است که مورد توجه و حمایت مسئولین شهری نیز می باشد. رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح داشت: با توجه به اینکه دنیای مجازی و ارتباطی امروز با سرعت در حال پیشرفت می باشد نهادهای دولتی نیز باید خود را با این فضا انطباق داده و با به روز رسانی و اطلاع رسانی سریع می توانند به نتایج مطلوب تری از خدمات دست یابند.
ارتباط دو سویه بین مسئولین و شهروندان از نکات کلیدی روابط عمومی
دادگو ارتباط دوسویه و تعاملی بین مسئولین و شهروندان را از نکات کلیدی روابط عمومی ها دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مسئولین و شهروندان هستند، «پایگاه خبری مدیریت شهری کرج» در فضای مجازی توانسته است این ارتباط را بیشتر و حرفه ای تر نموده و با هدف برقراری و حفظ یک ارتباط پایدار توانسته کارنامه قابل قبولی را به خود اختصاص دهد.
این عضو شورا تاکید داشت: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج علاوه بر پوشش منظم اخبار و بیان عملکرد و فعالیت های مدیریت شهری باید بتوانند با ارتباط دوسویه، مثبت و هوشمندانه دستاوردها و خدمات دستگاه مربوطه را نیز به نحو مطلوب انعکاس دهد. عضو پارلمان شهری کرج ارتباط دو سویه و استفاده از ظرفیت عظیم رسانه های جمعی را از مهمترین وظایف روابط عمومی ها دانست و افزود: بديهي است با راه اندازی پایگاه خبری مدیریت شهری کرج مخاطبان اين پايگاه با ارسال نظرات،‌ پيشنهادات و انتقادات مي توانند مدیریت شهری را به سوي اهداف مورد نظر هدايت نمايند.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج، با بیان اینکه برخی روابط عمومی ها هنوز از بسیاری مسئولیت های خود در این راستا آگاه نیستند، گفت: ارتباط دو سویه و استفاده از ظرفیت عظیم رسانه های جمعی از مهمترین وظایف روابط عمومی هاست و خوشبختانه شهرداری کرج توانسته است در این حوزه موفق عمل نماید. دادگو در پایان با اشاره به نام گذاری سال جدید به سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» خاطر نشان ساخت: امید است با تعامل بیش از پیش و همسو با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای تحقق اهداف شهری گام های کلان برداشته و موجبات رضایت شهروندان را فراهم نمود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود