4 شهریور 1393
شماره خبر: 128073

لزوم توجه روابط عمومی ها به انعکاس بهتر عقاید مردمی به مسئولان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

لزوم توجه روابط عمومی ها به انعکاس بهتر عقاید مردمی به مسئولان


عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه روابط عمومی ها باید ارتباط مدیران و مسئولان شهری با رسانه ها را به نحو شایسته و کارآمدی مدیریت کنند، گفت: روابط عمومی ها به انعکاس بهتر عقاید مردمی توجه کنند.
حمیدرضا ابوالحسنی در بازدید از مجموعه روابط عمومی و پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با اشاره به نقش کلیدی روابط عمومی در برقرار ارتباط با دو سویه مردم و مسئولین همچنین مسئولین با رسانه های دیداری، شنیداری، سایبری و مکتوب عنوان کرد: روابط عمومی ها باید با قدرت بیشتری در خصوص تحقق این مهم تلاش کنند. وی با عنوان اینکه تعامل مدیران با رسانه های نیاز امروز ارگانها، نهادها، دستگاه های خدمات رسان شهری است، اظهار داشت: رسانه ها با انعکاس شفاف و صحیح می توانند نقش بسزایی در ایجاد تعامل دوسویه مردم و مسئولین ایفا کنند همچنین می توانند مردم را از عملکرد دستگاه های خدمات رسان آگاه سازند. ابوالحسنی در ادامه به نقش مردم در ارتقاءعملکرد و خروجی های فعالیت مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورا اشاره کرد و افزود: انعکاس عقاید و نظرات مردمی و بطور کلی رساندن صدای مردم به مسئولان به مردمی تر شدن اقدامات این مجموعه مردم نهاد کمک شایانی می کند.
روابط عمومی ها متحول شوند
عضو شورای اسلامی شهر کرج در ادامه با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید متحول شوند، گفت: این ساختار ها باید به عنوان ذهن پویای سازمان به ایفای نقش فعالانه خود در حوزه روابط عمومی بپردازند. ابوالحسنی همچینن تاکید کرد: سیستم روابط عمومی ها باید به منظور داشتن کارکرد مثبت سیستم فعالیت خود را به روز نگه دارند. وی با تاکید بر اینکه کلانشهرها در ایفای نقش های متعدد خود مردمی تر عمل کنند، افزود: انتقال صدای مردم به مدیران به خصوص در شهرداری ها که بیشترین ارتباط را با مردم دارند امری ضروری است که تحقق این مهم به ویژه از سوی پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کرج بسیار حائز اهمیت است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود