9 آبان 1391
شماره خبر: 14151

عمران و آبادانی در مناطق محروم در اولویت کاری مسئولان است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عمران و آبادانی در مناطق محروم در اولویت کاری مسئولان است

سپیدار آنلاین: شهردار کرج گفت: مهم‌ترین اولویت مسئولان در کلانشهر کرج عمران ‌آبادانی مناطق محروم است.
سیدعلی آقازاده در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و تقاطع غیرهم سطح جانبازان اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم در تمام نقاط این کلانشهر به صورت یکسان خدمات‌رسانی کنیم لذا طرح‌های عمرانی و خدماتی را نیز برای مناطق محروم در نظر گرفته‌ایم تا میزان خدمات در تمام مناطق کرج یکسان شود. وی ادامه داد: تلاش ما بر این است تا میزان طرح‌های عمرانی و خدماتی را نیز به صورت یکسان در مناطق مختلف ایجاد کنیم اما برخی از مناطق ظرفیت احداث طرح‌های بزرگ را ندارند.
احداث 70 تقاطع غیرهمسطح در کرج ضروری است
شهردار کرج در ادامه سخنان خود گفت: با برآوردهای انجام شده کرج نیازمند 70 تقاطع غیرهم‌سطح است که باید با نگاه ویژه مسئولان و اهتمام آنان این مهم هر چه زودتر محقق شود.
آقازاده همچنین بر لزوم تسریع در احداث ادامه اتوبان همت تأکید کرد و گفت: روزانه 500 هزار نفر از شهروندان از کرج به تهران و بالعکس تردد می‌کنند که دیگر اتوبان کرج ـ تهران و حتی مترو پاسخگوی این میزان جمعیت نیست و باید هرچه سریع‌تر پروژه افتتاح اتوبان همت به کرج به بهره‌برداری برسد. وی در پایان از رئیس مجلس شورای اسلامی خواست تا در تدوین بودجه سال 92 ردیف ویژه‌ای را برای احداث بزرگراه شمال و جنوب کرج و همت و اتصال آن به جاده چالوس اختصاص دهند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود