16 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141534

اولین سوال رسمی شورای دوره ی چهارم از شهردار محمدشهر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اولین سوال رسمی شورای دوره ی چهارم از شهردار محمدشهر


اولین سوال رسمی شورای دوره ی چهارم از شهردار محمدشهر با امضاء چهار تن از اعضا در صحن شورا مطرح شد و مقرر شد شهردار ظرف مدت قانونی با حضور در جلسه شورا به سوالات مطرح شده پاسخ دهد.
بیژن بابایی، رسول اکبری مهرآباد، ابوطالب ندرلی و جاسم امیری با مطرح کردن موارد ذیل خواستار پاسخگویی شهردار محمدشهر ظرف مدت قانونی شدند.
1) عدم کنترل و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز ( بدون پروانه و غیر اصولی) درمحدوده شهر و حریم از سوی کنترل و نظارت و اجرائیات شهرداری و عدم برخورد قانونی از سوی شهردار.
2) عدم حضور موثر در جلسات رسمی شورا و عدم توانایی و پاسخگویی در دفاع از لایحه های ارسال شده به شورا.
3) عدم توانایی نظارت بر پروژه های عمرانی که بیش از نیمی از بودجه را به خود اختصاص داده اند و بکارگیری پیمانکاران فاقد صلاحیت و یا بدون قرارداد .
4) عدم کارایی در مدیریت صحیح پرسنل تحت امر.
5) عدم پیگیری فعال سازی کمیسیون جذب سرمایه گذاری.
6) عدم تکریم ارباب رجوع در بحث تسریع در صدور پروانه ساخت که یکی از دلایل رکود ساخت و ساز اصولی در شهر بوده تا آنجایی که بطور کامل باعث کاهش صدور پروانه ساختمانی شده که این امر جدا از بحث کلی رکود کشوری می باشد و همچنین عدم ارسال به موقع پرونده های افرادی که در سنوات گذشته ملک غیرمجاز احداث نموده اند به کمیسیون ماده صد جهت صدور رای لازم.
7) عدم پاسخگویی به نامه های ارسالی از طرف ریاست محترم شورا ، لازم بذکر است که تمامی نامه های ارسالی ، پیگیری نیازها و خواسته های بحق شهروندان محمدشهر می باشد، که رئیس شورا می بایست جوابی برای درخواست های بحق مردم داشته باشد.
8) عدم تکریم ارباب رجوع و کارمندان شهرداری و عدم توانایی هماهنگی و همدلی و تعامل بین پرسنل خدوم شهرداری و بعضاً توهین به کارمندان شهرداری و رفتار دوگانه نسبت به کارمندان .
9) علی رغم تذکرات متعدد و پیگیریهای شورای شهر بخصوص کمیسیون حمل ونقل و ترافیک در مورد عملکرد نامناسب سازمان اتوبوسرانی کرج در ارائه خدمات به شهروندان فهیم و شهید پرور محمدشهر، تاکنون پاسخی مناسب و اقدامات عملی از سوی شهرداری صورت نپذیرفته است که منجر به عدم رضایتمندی بحق تمامی شهروندان می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود