20 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141719

امروز، پایان مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

امروز، پایان مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی است


معاون اداری و مالی شهرداری کرج اعلام کرد؛ آخرین مهلت جهت ثبت نام علاقمندان در آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تا پایان 20 اردیبهشت ماه جاری است و این فرصت قابل تمدید نمی باشد.
فرج اله ایلیات با بیان اینکه مهلت مذکور یک مرتبه و به دلیل ایجاد فرصت مناسب برای اطلاع رسانی گسترده و ثبت نام علاقمندان در آزمون استخدامی آتش نشانی شهرداریهای استان بویژه کلانشهر کرج تمدید شد و از این رو، تمدید دوباره آن میسر نیست، بیان داشت: از عزیزان متقاضی تقاضا دارم ثبت نام خود را به ساعات پایانی موکول نکنند و هر چه سریع تر با مراجعه به آدرس اینترنتی www.karaj.ir (اینجا را کلیک کنید) اطلاعات لازم را وارد و فرم های ثبت نام را تکمیل کنند تا در صورت واجد شرایط بودن، زمان و مکان برگزاری آزمون های علمی و عملی به آنها اطلاع رسانی شود.
این معاون اضافه کرد: بر این اساس، کلیه واجدین شرایط پس از مطالعه کامل دفترچه آزمون و اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام پیمانی در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی می توانند با خریداری الکترونیکی کارت اعتباری و مراجعه به پرتال شهرداری کرج به آدرسwww.karaj.ir، نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند. به گفته وی، داشتن گواهینامه پایه یک و سن زیر 30 سال برای متقاضیان دیپلمه و گواهینامه پایه دو و سن زیر 25 سال برای متقاضیان با مدرک تحصیلی فوق دیپلم الزامی است و جذب نیرو صرفا از بومیان استان البرز انجام می شود. همچنین زمان برگزاری آزمون های استخدامی کتبی (علمی) و آمادگی جسمانی (عملی) نیز متعاقبا از طریق سایت مذکور اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود