9 آبان 1391
شماره خبر: 14173

پنجمین همایش سلسله نشست های طرح کوثر دهم آبانماه برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پنجمین همایش سلسله نشست های طرح کوثر دهم آبانماه برگزار می شود

سپیدار آنلاین: مسئول هماهنگی و برنامه ریزی سلسله نشست های طرح کوثر از برگزاری پنجمین نشست این طرح خبر داد و افزود: این نشست دهم آبان ماه جاری در جزیره قشم برپا می شود.
عوض زاده با اعلام این خبر افزود: پنجمین نشست سلسله نشست های طرح کوثر در جزیره قشم و همجوار آب های نیلگون خلیج فارس با حضور مدیران اجرایی استان برگزار می شود. وی عنوان کرد: در این نشست شهردار، معاونین شهردار، مدیران ستادی، شهرداران مناطق همچنین معاونین شهرسازی مناطق 12گانه حضور دارند. این مسئول ادامه داد: کارشناسان ستاد مرکز نیز از دیگر مدعوین پنجمین همایش سلسله نشست های طرح کوثر می باشند.
افزایش تعامل با مدیران شهرداری ماحصل برگزاری نشست کوثر 5
مسئول هماهنگی و برنامه ریزی سلسله نشست های طرح کوثربا مثبت ارزیابی کردن خروجی های سلسله نشست های طرح کوثر عنوان کرد: سلسله همایش های کوثر با هدف افزایش سطح تعامل مدیران اجرایی در نقاط مختلف کشور و ایجاد وحدت رویه بین سازمانی برگزار می شود. عوض زاده خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف برگزاری این نشست آشنایی و اشراف هرچه بیشتر کارشناسان و مسئولان اجرایی حوزه شهرسازی با مسائل و امور مرتبط با این حوزه است. وی ادامه داد: از جمله سرفصل های مهم این دوره از سلسله نشست های کوثر، بررسی واصلاح قوائد و قوانین شهرسازی است، ضمن آنکه در این نشست از مقررات و قوانین تدوین شده شهرسازی رونمایی می شود. این مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون چهار دوره از نشست های آموزشی حوزه شهرسازی در قالب سلسله همایش های طرح کوثر در سطح مدیران و پرسنل شهرداری مناطق 12 گانه شهرداری برگزار شده است. عوض زاده اظهارداشت: اولین دوره این سلسله نشست ها مهرماه سال 88 در رامسر با حضور 85 نفر از مدیران، مسئولین و اساتید شهرسازی برپا شد. وی ادامه داد : دومین نشست کوثر نیز دهم تیرماه 89 در شهرنشتارود برگزار شد که در این نشست 75 نفر از مدیران ستادی مناطق و معاونین حضور یافتند. مسئول هماهنگی و برنامه ریزی سلسله نشست های طرح کوثر با اشاره به برگزاری سومین نشست سلسله همایش های کوثر عنوان کرد: چهارمین دوره نشست نیز آبان ماه سال گذشته در نشتارود برگزار شد که در این همایش 90 نفر مسئولین شهرسازی، طرح تفصیلی، مامورین بازدید و مدیران ستادی مرکز حضور داشتند.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود