23 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141954

ایجاد پایانه در مرکز شهر از اولویت های اصلی سازمان است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ایجاد پایانه در مرکز شهر از اولویت های اصلی سازمان است


مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرج و حومه از تلاش جهت احداث پایانه در مرکز کلانشهر خبر داد و از آن به عنوان یکی از اولویت های اصلی مدیریت شهری یاد کرد.
مهرداد کیانی با اعلام خبر فوق، به وجود پنج پایانه در نقاط مختلف این کلانشهر اشاره کرد و گفت: علیرغم تعداد پایانه ها در نقاط مختلف شهر، نیازمند ساماندهی اتوبوس هایی هستیم که در مرکز شهر کنار خیابان پارک می کنند و این موضوع علاوه بر ایجاد ترافیک، چهره شهر را نیز نازیبا می کند. وی در ادامه تعداد ناوگان اتوبوسرانی در خطوط مختلف سطح شهر را 800 اتوبوس اعلام کرد و گفت: تنها نیمی از این تعداد در پایانه های سازمان ساماندهی می شوند که این موضوع نشان دهنده کمبود پایانه در برخی نقاط شهر است. مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج، رعایت استانداردها در ایجاد پایانه های درون شهری را در توازن خدمت رسانی به شهروندان موثر ارزیابی کرد و گفت: با تحقق این مهم رسیدن به شهری ایده آل دور از ذهن نیست و سازمان در تلاش است تا گام های مثبتی در این راستا بردارد. کیانی در ادامه پایانه های شهید سلطانی، البرز، حصارک، باغستان و ماهان را از جمله پایانه های موجود در شهر نام برد و افزود: اتوبوسهای ناوگان اتوبوسرانی در 28 خط فعالیت می کنند که خدمت رسانی آنها در 14 خط زیرمجموعه پایانه شهید سلطانی، هفت خط در پایانه البرز، پنج خط در پایانه حصارک، یک خط در پایانه باغستان و یک خط در پایانه ماهان نمایش داده می شود.
این مسئول با اشاره به اینکه پایانه شهید سلطانی در میدان شهید سلطانی ضلع شمال غربی ایستگاه مترو کرج واقع شده است، تعداد اتوبوسهای خدمت رسان در این پایانه را 180 دستگاه اعلام کرد و گفت: 75 اتوبوس نیز در پایانه البرز واقع در جاده محمدشهر، ضلع جنوبی ایستگاه مترو محمدشهر فعالیت می کنند. وی با بیان اینکه پایانه حصارک در انتهای خیابان شهید بهشتی، ضلع شمال غربی میدان دانشگاه حصارک با 85 دستگاه اتوبوس فعال است، تعداد اتوبوس های خدمت رسان در پایانه های باغستان و ماهان را به ترتیب 27 و 25 دستگاه ذکر و عنوان کرد: این پایانه ها در بلوار باغستان، ضلع شمالی ورزشگاه انقلاب و بلوار ماهان، جنب بازار روز میوه و جایگاه CNG واقع شده اند. مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج در پایان اظهار امیدواری کرد: با افزایش تعداد پایانه های سطح شهر و توزیع متوازن اتوبوسها همچنین ساماندهی آنها شاهد هماهنگی در ارائه خدمت و کسب رضایت شهروندان در تمام سطح کلانشهر کرج باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود