23 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141995

"کبری وجیهه" مشاور فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهداء شهرداری کرج شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

"کبری وجیهه" مشاور فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهداء شهرداری کرج شد


فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهداء شهرداری کرج طی حکمی "کبری وجیهه" خود را در سمت مشاور خود و همچنین رابط با خواهران بسیجی مدیریت شهری منصوب کرد.
طی مراسمی که در محل حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهداء شهرداری کرج برگزار شد، از زحمات و خدمات "اعظم شاه بیگ" در زمان تصدی مسئولیت فرمانده پایگاه بسیج حضرت زینب (س) تقدیر و تشکر به عمل آمد و در راستای اجرای سیاست های جدید سازمان بسیج ادارات، "کبری وجیهه" به عنوان مشاور و همچنین رابط فرمانده با خواهران بسیجی مدیریت شهری منصوب شد.
فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهداء شهرداری کرج در این مراسم با تقدیر از خدمات ارزشمندی که "شاه بیگ" در سمت فرمانده پایگاه بسیج خواهران حضرت زینب (س) ارایه کرده است، برای استفاده از تجربیات ارزشمند وی در راستای تحقق اهداف متعالی بسیج اظهار امیدواری کرد. سرهنگ پاسدار غلام قربانی ادامه داد: بسیج مکتبی متصل به مکتب عاشورا می باشد و بسیجیان با سرلوحه قرار دادن سیره و گفتار سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) در مسیر ولایتمداری و اعتلای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی می کوشند و در میدان کار و تلاش جهادی همواره ثابت قدم می باشند. این فرمانده بسیجی با تاکید بر تلاش ویژه حوزه هشت حضرت سیدالشهداء و پایگاه های تابعه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و جاری شدن روحیه «همدلی و همزبانی» در بدنه مدیریت شهری و ارایه خدمتی ناب به شهروندان در سال جاری، از بسیجیان تقاضا کرد در رفتار و گفتار نمونه باشند و با حفظ روحیه شهروند مداری، تکریم ارباب رجوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند. سرهنگ قربانی با تاکید بر اینکه تمایلی برای تغییر فرماندهی پایگاه بسیج خواهران حضرت زینب (س) وجود نداشت و از اقدامات و تلاشهای صورت گرفته رضایت خاطر داریم، این جابه جایی را در راستای جاری کردن سیاست های جدید سازمان بسیج ادارات ارزیابی و خاطر نشان کرد: البته در سازمان بسیج چیزی به نام فرمانده و سرباز معنایی ندارد و آنچه هست عشق به اسلام و قرآن و تشنگی خدمت به مردم است. از این رو، قطعا خواهر شاه بیگ کماکان با روحیه جهادی در خدمت بسیج خواهد بود. وی همچنین برای "کبری وجیهه" در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود