27 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 142117

اصلاح هندسی معابر در مناطق 6، 7 و 8 شهرداری كرج با هدف گره گشایی ترافیکی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اصلاح هندسی معابر در مناطق 6، 7 و 8 شهرداری كرج با هدف گره گشایی ترافیکی


مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از اجرای عملیات اصلاح هندسی و تعریض بلوار پرستار در منطقه 6، عملیات اصلاح هندسی و بازگشایی معبر حدفاصل میدان طالقانی تا بلوار انقلاب واقع در منطقه 7 و همچنین اجرای عملیات اصلاح هندسی و ایجاد رفوژ میانی بلوار مولانادر منطقه 8 شهرداری کرج خبر داد.
علی سلطانی مقدم با اعلام این خبر عنوان کرد: به منظور بازگشایی گره های ترافیکی، ارتقای ایمنی تردد و سهولت دسترسی‌های محلی به شبکه‌های معابر اصلی و فرعی، عملیات عمرانی اصلاح هندسی بلوار گلستان یکم حدفاصل میدان طالقانی تا بلوار انقلاب از محل اعتبارات عمرانی منطقه 7 شهرداری کرج در حال انجام می باشد. در اجرای این عملیات بیش از هزار و 600 متر طول جدولگذاری و 500 مترمکعب خاکبرداری صورت گرفته است. این مدیرعامل خاطر نشان کرد: ایمن سازی محورهای اصلی و فرعی در سطح شهر به منظور پیشگیری از تصادفات و ارتقای سطح ایمنی محورهای شهری در دور برگردان‌ها طبق اولویت در دستور کار قرار دارد و با جدیت تمام در سطح مناطق 12 گانه شهرداری کرج پیگیری می شود. این مسئول با اشاره به اجرای عملیات اصلاح هندسی در منطقه 6 شهرداری کرج، اظهار داشت: عدم وجود اصلاح هندسی در بلوار پرستار و مسیر بیمارستان البرز مشکلات فراوانی را برای شهروندان به وجود آورده بود، لذا سازمان عمران در جهت رفع مشکل برآمده و با انجام هماهنگی های لازم اقدام به اجرای عملیات اصلاح هندسی و تعریض بلوار پرستار کرد. در این پروژه شاهد 550 متر جدولگذاری و 450 متر مکعب خاکبرداری بودیم.
اجرای عملیات پروژه اصلاح هندسی و ایجاد رفیوژ میانی"بلوار مولانا"
مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج در ادامه تصریح کرد: ‌به منظور بازگشایی گره ترافیکی و ارتقای ایمنی تردد و سهولت دسترسی‌های محلی به شبکه معابر اصلی و فرعی، طرح اصلاح هندسی و ایجاد رفیوژ میانی در بلوار مولانا واقع در منطقه 8 شهرداری کرج در حال اجراست. این مسئول هدف از اجرای عملیات اصلاح هندسی و ایجاد رفوژ میانی بلوار مولانا را کاهش تصادفات، افزایش ایمنی تردد خودروها و حل گره ترافیکی به ویژه در ساعات پیک حمل و نقل اعلام کرد. همچنین به منظور عملیاتی شدن این پروژه، عملیات تخریب آسفالت، خاکبرداری و همچنین حمل نخاله به حجم تقریبی 300 متر مکعب و جدولگذاری به طول هزار و 100 متر در حال اجراست. به گفته مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، راهکارهای لازم برای پیشگیری از تصادفات، سوانح رانندگی و ارتقای سطح ایمنی محورهای شهری در دوربرگردان‌ها طبق اولویت‌ها در مناطق پر تردد شهر کرج انجام می‌شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود