29 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 142263

صدرنژاد پای صحبت های معتمدین محلات کرج نشست

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

صدرنژاد پای صحبت های معتمدین محلات کرج نشست


با هدف طرح دغدغه ها و مطالبات شهروندان و ارایه گزارش عملکرد منطقه 6 شهرداری کرج، نشست مشترک مدیر منطقه این منطقه و معتمدین محلات کرج برگزار شد.
جمعی از اعضای مجمع معتمدین محلات کرج برای انعکاس مشکلات و کاستی ها به مسئولان شهری و یاری رساندن به آنها با عزیز صدرنژاد، مدیر منطقه 6 شهرداری کرج دیدار کردند.
صدرنژاد در نشست با معتمدین محلات این کلانشهر بویژه منطقه 6 عنوان کرد: این قشر با انعکاس مشکلات و نیازهای مردم به مسئولان، بستر را برای خدمات رسانی بهتر فراهم می کنند و با توجه به شناخت بهتر از مشکلات و بازتاب این دغدغه ها به مسئولان شهری، آنها را در برنامه ریزی های شهر کمک می نمایند. مدیر منطقه 6 شهرداری کرج اظهار داشت: در واقع معتمدین امین مردم و مشاوران دستگاههای اجرایی و اداری محسوب می شوند که امید می رود با مشارکت معتمدین و ارائه پیشنهاد به مسئولان و دست اندرکاران دستگاههای اجرایی بتوانیم زمینه آبادانی شهر را فراهم کنیم. این مسئول در ادامه به بيان بخشي از فعاليت‌هاي منطقه پرداخت و اظهار داشت: شهرداري با تمام قوت در امر خدمت رساني و ارائه خدمات به شهروندان و زيباسازي شهر و اجراي كارهاي عمراني گام بر می دارد و امید است که بتوانیم خدمات مطلوب و در خور و شایسته مردم فهیم منطقه 6 شهرداری کرج را ارائه نمائیم. وی خاطرنشان کرد: همراهي و هماهنگي بين معتمدين محلات و مديران شهرداري بسيار حائز اهميت است چرا كه آنها رابطين بين مردم و ما هستند و اينگونه نشست‌ها مي‌تواند راهكارهاي مناسبي را براي رفع مشكلات شهري شهروندان به دنبال داشته باشد.
صدرنژاد در پایان ضمن استماع مشکلات مطروحه در حوزه وظایف شهرداری منطقه 6 کرج دستورات لازم را جهت رفع مشکلات و معضلات پیش روی اهالی این منطقه در خصوص اقدامات عمرانی از جمله آسفالت ریزی معابر، احداث پل عابر پیاده و ... صادر کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود