3 خرداد 1394
شماره خبر: 142587

خط و مشی جذب درآمد در کارگروه املاک، حقوقی و درآمد سیاستگذاری شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

خط و مشی جذب درآمد در کارگروه املاک، حقوقی و درآمد سیاستگذاری شد


طی برگزاری جلسه ای با حضور مدیران املاک و اداری مالی برای خط و مشی جذب درآمد سیاستگذاری و برنامه ریزی شد.
کارگروه املاک - حقوقی و درآمد با هدف تبیین خط و مشی جذب درآمد مصوب و بررسی مشکلات، احصای موانع موجود همچنین ایجاد راهکارهای مناسب در این خصوص تشکیل جلسه داد.
قائم مقام معاونت اداری، مالی شهرداری کرج در این جلسه با اشاره به اهداف تشکیل این کارگروه، عنوان کرد: هدف از تشکیل کارگروه ها، بررسی وضعیت موجود در حوزه های مرتبط با مدیریت شهری و رسیدن به راهکارهایی که با اجرای آن امور سازمانی و در نهایت شهر منتفع می شود، است. احمدرضا جمشیدی در خصوص خروجی های برگزاری کارگروه املاک – حقوقی و درآمد، عنوان کرد: از جمله این خروجی های این نشست کارشناسی استفاده از توانایی های مدیران مناطق نسبت به فروش املاک بوده است؛ بر این اساس مقرر شد، در خصوص تعیین مناطقی که توانایی انجام این کار را دارند با اعلام مبالغ پیش بینی شده اقدام شود. وی با بیان اینکه برای انجام این مهم باید مبالغ مذکور مازاد بر ردیف های درآمدی ابلاغ شده جهت هر منطقه وجود داشته باشد، اضافه کرد: مقرر شد، مدیریت املاک اراضی یا املاکی که در نظر است جهت پروژه های عمرانی به فروش یا تهاتر برسد را شناسایی و کارشناسی و به معاونت های فنی و عمرانی و اداری و مالی جهت اقدام، منعکس کند.
وی با اشاره به مشوق های در نظر گرفته شده از سوی شورای اسلامی شهر در خصوص صدور پروانه ساختمانی و پرداخت جرائم، عنوان کرد: با توجه به این موضوع مقرر شد جلسه ای در این خصوص با حضور مدیران امور اجتماعی و روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج جهت بررسی نحوه اطلاع رسانی و تبلیغات تشکیل و اتخاذ تصمیم شود. جمشیدی از دیگر موضوعات مطرح شده در کارگروه را تفویض اختیار بیشتر به مناطق، بررسی نتایج حاصله جهت اتخاذ تصمیم به شهرداری ذکر و عنوان کرد: در این کارگروه همچنین مقرر شد، نتایج بررسی های به عمل آمده از ناحیه کارشناسان مدیریت درآمد، املاک و حقوقی در رابطه با موارد مرتبط در مناطق طی جلسه ای با حضور مدیران و عوامل ذیربط منطقه مورد بررسی قرار گیرد و اتخاذ تصمیم شود. گفتنی است، جلسه کارگروه املاک - حقوقی و درآمد با حضور احمد رضا جمشیدی، قائم مقام معاونت اداری و مالی، شجاعی، مشاور شهردار و مدیر درآمد، عبدالهی، مدیر املاک و مستغلات و عطاء الهی، نماینده حقوقی شهرداری کرج برگزار شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود