5 خرداد 1394
شماره خبر: 142771

سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج، فعال در عملیات های عمرانی و خدماتی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج، فعال در عملیات های عمرانی و خدماتی


مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج با تاکید بر اینکه توان انسانی و فنی سازمان همواره در خدمت پیشبرد و تحقق اهداف مدیریت شهری بوده است، گفت: این سازمان همواره در راستای پیشرفت، ارتقاء و یاری رساندن در اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری گام بر می دارد.
حسین عطایی با اشاره به اینکه سازمان خدمات موتوری همچنین اهتمام ویژه ای در راستای خدمت رسانی به شهروندان و بهبود اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی دارد، اظهار داشت: عملیات اجرایی زیرسازی آسفالت و بازگشایی معبر ورودی حد فاصل بلوار شهید مصطفی خمینی و بلوار سرداران شهید از اقدامات سازمان است که موجب رفع مشکلات ترافیکی در خیابان رودکی شده است.
این مسئول بازگشایی بلوار آزادی مهر شهر را از دیگر اقدامات سازمان خدمات موتوری ذکر و با اشاره به اینکه این امر در راستای هدایت آبهای سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی محقق شده است، عنوان کرد: جهت ایجاد فضای سبز حاشیه اتوبان در منطقه 5 این کلانشهر (حد فاصل پل سوم خرداد تا پل حصارک) بیش از دو هزار سرویس خاک توسط ماشین آلات سازمان منتقل شد. وی با توجه به عملیات انجام شده در خصوص پروژ‌ه‌های زیرسازی گفت: از دیگر اقدامات و عملکردهای صورت گرفته این سازمان خاکبرداری، زیرسازی و آسفالت بلوار دانشگاه پیام نور در منطقه 7 شهرداری که 4 هزار و 500 متر مکعب مخلوط ریزی و 27 هزار متر مکعب خاکبرداری را شامل شد و حمل خاک و نخاله موجود در پل جانبازان نیز از اقداماتی بوده که طی سال های اخیر توسط سازمان اجرایی شده است. مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج همچنین به عملیات زیرسازی و خاکبرداری در شهرک وحدت بلوار پاسگاه اشاره کرد و گفت: این عملیات شامل خاکبرداری، مخلوط ریزی، اجرای لایه بیس به همراه آب پاشی و کمپکت لایه ها بود که با مساحت 8 هزار متر مکعب انجام شد. عطایی در ادامه اجرای 4 هزار و 500 متر مکعب مخلوط ریزی و هفت هزار متر مکعب خاکبرداری در جاده محمدشهر، تجهیز ناوگان خدمات موتوری در زمینه خط کشی خیابانها و معابر اصلی و خاکبرداری مصلی با متراژ 57 هزار و 600 متر مکعب و... را از دیگر اقدامات سازمان در راستای خدمت رسانی به شهروندان اعلام کرد. این مسئول داشتن شهری زیبا با معابر و شریان هایی با تردد روان را حق شهروندان دانست و تاکید کرد: مسئولان باید به این امر توجه ویژه و اساسی داشته باشند؛ چرا که اجرای وظایف هر مسئولی به کسب رضایت شهروندان بر می گردد. وی در پایان با اشاره به نیاز شهر به برخورداری از معابر و خیابان های استاندارد، اهمیت سازمان خدمات موتوری در تحقق این امر را یاد آور شد و اظهار امیدواری کرد: این سازمان با حفظ رویه جاری و تقویت توان سخت افزاری خود نقش شایسته تری در تحول عمران شهری داشته باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود