6 خرداد 1394
شماره خبر: 142812

پروژه های 94 شهرداری نظرآباد تشریح شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پروژه های 94 شهرداری نظرآباد تشریح شد


سعید مدرس زاده شهردار نظرآباد دربه تشریح پروژه های مهم و مور دنیاز شهر نظرآباد پرداخت.
وی در ابتدا با اشاره به سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی گفت: در راستای اثر بخشیدن به شعار سال 94 با همت شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری بنا شد تا با همیاری و همدلی در راستای تحقق پروژه های و نیازهای شهر گام برداریم که یکی از مهمترین آنها طرح احداث پارک بانوان در شهر است که مصوب شده و به زودی اجرا خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: احداث پارک بانوان به عنوان اولین مجموعه فرهنگی، تفریحی و ورزشی ویژه بانوان در زمینی به مساحت 8000 متر مربع در کنار پارک ملت احداث می شود که با اعتباری بالغ بر 1/300/000/000 ریال در حال اجرا است.
شهردار نظرآباد در ادامه احداث فاز 2 پارک فرهنگیان را نیز از پروژه های در دست اقدام این مجموعه خواند و افزود: این پارک در مساحتی بالغ بر 30000 متر مربع در ضلع شمالی شهرک فرهنگیان احداث می گردد. در این پارک ست ورزشی، ست بازی کودکان، زمین فوتبال، آلاچیق جهت رفاه حال شهروندان و مسافران نصب خواهد شد. اعتبار اولیه پیش بینی شده نیز 2/000/000/000 ریال می باشد.
مهندس مدرس زاده بیان کرد: تامین روشنایی جاده خلیج فارس که یکی از معابر متصل به شهر نظرآباد می باشد و به واسطه تصادفات صورت گرفته در یک طرح ضربتی رأساً اقدام به جذب پیمانکار و اجرای طرح مذکور نموده که پروژه هم اکنون در حال انجام می باشد. طول مسیر حدود 1300 متر و نصب روشنایی ها در رفوژ وسط و در 2 ردیف با ارتفاع 12 متر نصب خواهد شد .احداث جاده تندرستی در مسیری به طول تقریبی 1100 متر طول و حدود 5 متر عرض در ضلع جنوبی خیابان تهران نیز از دیگر اقداماتی است که جزئی از این پروژه ها در سال 94 می باشد.


ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود