10 خرداد 1394
شماره خبر: 143001

نخاله های ساختمانی از سطح اراضی جنوب نیروگاه منتظرقائم جمع آوری شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نخاله های ساختمانی از سطح اراضی جنوب نیروگاه منتظرقائم جمع آوری شد


مدیر منطقه 3 شهرداری کرج گفت: عملیات پاکسازی و جمع آوری خاک و نخاله های ساختمانی از اراضی جنوب نیروگاه منتظر قائم فردیس انجام شد.
محمدرضا سیفی افزود: این طرح با هدف پاکسازی و بهسازی چهره شهر از هرگونه نخاله و مواد زائد اجرایی شد. وی تصریح کرد: یکی از مشکلات خدمات شهری منطقه 3 شهرداری تخلیه خاک و نخاله بصورت غیر مجاز توسط کامیونداران در اراضی منطقه می باشد که این مسئله باعث برهم زدن بهداشت محیط و سیمای شهری شده است و مقابله با این معضل از اولویت هایی است که به شکل مستمر در دستور کار اداره خدمات شهری قرار دارد. وی ادامه داد: بدین لحاظ شهرداری با بسیج تمام امکانات از جمله ماشین آلات سنگین اقدام به جمع آوری خاک و نخاله های ساختمانی در زمینهای بایر نموده است؛ همچنین به لحاظ جلوگیری از تخلیه نخاله در سطح منطقه با استقرار گشت های کنترل و نظارت و هماهنگی های بعمل آمده با دستگاه قضائی با متخلفین برخورد قانونی بعمل خواهد آمد.
سیفی حفظ محیط زیست از آثار زیانبار پسماندها را مهم دانست و گفت: عملیات پاکسازی در این طرح به صورت ضربتی آغاز شد و طی اجرای این عملیات کلیه خاک و نخاله های ساختمانی و غیر ساختمانی از سطح منطقه جمع آوری شدند.
بازدید مدیرعامل و معاونین سازمان فاوا از منطقه 3 شهرداری كرج
در خبری دیگر، طی نشست محمدرضا سیفی مدیر منطقه 3 شهرداری کرج و مدیر عامل سازمان فاوا در شهرداری منطقه با موضوعات سیستم اتوماسیون شهرسازی و مشکلات آن مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه جلسه از واحدهای اتوماسیون شهرسازی واحد انفورماتیک منطقه بازدید بعمل آورد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود