10 خرداد 1394
شماره خبر: 143023

اجرای طرحهای کارآمد زمینه ساز احیای بافتهای فرسوده شهری است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای طرحهای کارآمد زمینه ساز احیای بافتهای فرسوده شهری است


سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت احیای بافتهای فرسوده شهری تاکید کرد و انجام این مهم را از راهکارهای منطقی و کارآمد انتفاع شهری خواند و افزود: اجرای طرح های کارآمد، زمینه ساز احیای بافتهای فرسوده شهری است.
داود وحیدی با بیان اینکه باید برای رفع همه مسائل شهری راهکاری اندیشید، عنوان کرد: احیای بناهای قدیمی و فرسوده شهری مهمترین مبحثی است که مدیران شهری در کرج بر انجام آن تاکید دارند و برای رسیدن به نقطه ایده آل در این راستا سیاستگذاریهای کلانی داشته اند. وی با تاکید بر اهمیت نوسازی بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی در کرج، عنوان کرد: احیاء و نوسازی بافت‌های فرسوده و توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی جزء اقدامات اولویت دار دستگاههای ذیربط است. سخنگوی پارلمان شهری کرج در ادامه اجرای طرح‌های تشویقی در این راستا را ضروری دانست و افزود: با رویکرد تعاملی و استفاده از اعتبارات و ساز و کارهای تعریف شده می توان نسبت به بازسازی بافتهای فرسوده اقدامات گسترده تری را به انجام رساند.
لزوم آشنایی ساکنان بافتهای فرسوده از روند نوسازی
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر ضرورت آشنایی ساکنان بافتهای فرسوده از روند نوسازی، عنوان کرد: تحقق این مهم نقش بسزایی در استقبال ساکنان بافتهای فرسوده برای احیاء این بافتها دارد؛ بی شک تعامل ساکنان اجرای طرح ها را تسهیل می کند. وحیدی در پایان گفت: نوسازی بافت‌های فرسوده در زمان های بروز بحران دو چندان اهمیت می یابد، زیرا این بافتها پاسخگوی تهدیدات دوران بحران و حوادث غیرمترقبه مانند زلزله، سیل، آتش‌سوزی و... نیستند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود