10 خرداد 1394
شماره خبر: 143058

عضو شورای شهر کرج پای صحبت ها و مطالبات شهروندان نشست

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 عضو شورای شهر کرج پای صحبت ها و مطالبات شهروندان نشست


نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج با حضور در منطقه 5 شهرداری کرج از شهرک های واقع در بلوار گلستان این منطقه بازدید کرد.
فاطمه اسکندری به همراه عباس سعیدی کیا مدیر منطقه 5 شهرداری کرج از شهرک های واقع در بلوار گلستان این منطقه بازدید کردند و به احصاء مشکلات اهالی این شهرک ها پرداختند.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج در این بازدید عنوان کرد: بازدیدهای میدانی از سطح مناطق کرج موجب اتخاذ تصمیم های کارشناسانه به منظور مرتفع ساختن مشکلات موجود در سطح شهر می شود. اسکندری افزود: بررسی و حل مشکلات شهروندان در سطح شهر از برنامه های اصلی مدیریت شهری این کلانشهر می باشد و با مردم بودن و انجام دیدارهای چهره به چهره باعث آگاهی از مشکلات و رفع به موقع آنها و همچنین همدلی متقابل مسئولان و شهروندان می شود. این مسئول اظهار داشت: بررسي مسائل و مشكلات شهري و ایجاد عمران و آبادانی از جمله وظایفی است که بر عهده مسئولان شهری و استانی گذاشته شده و بدون همكاري و همدلي مردم و مسئولان این مقوله میسر نمی شود. در دیدار اسکندری و سعیدی کیا از شهرک های لاله، رازی و گلستان؛ مسائلی نظیر افزایش فضای سبز، ساماندهی معابر و جمع آوری نخاله ها از این سه شهرک مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد این موضوعات از سوی مسئولان مربوطه منطقه پیگیری شوند و رضایت شهروندان را جلب نمایند. مدیر منطقه 5 شهرداری کرج نیز در این دیدار مردمی بیان کرد: اجرای پروژه های زیرساختی از جمله برنامه هایی است که شهرداری این منطقه به طور ویژه بر انجام آن تاکید و اهتمام دارد و انجام پروژه های عمرانی در عرصه های مختلف را در راستای ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان در دستور کار خود قرار داده و پروژه های عمرانی را بر اساس نیاز زندگی شهروندی در سطح منطقه عملیاتی می کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود