31 فروردین 1394
شماره خبر: 140630

شهرک نهال و بذر واقع در جاده محمد شهر به حریم قانونی کرج الحاق می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهرک نهال و بذر واقع در جاده محمد شهر به حریم قانونی کرج الحاق می شود


مدیر منطقه 9 شهرداری کرج طی بازدید از شهرک نهال و بذر واقع در جاده محمد شهر با معتمدین این شهرک دیدار کرد و گفت: تمامی تلاش ها بر آن است تا این شهرک با رفع موانع قانونی به حریم شهرالحاق شود.
مجتبی اسکندری به همراه مسئولان حوزه های اداری و مالی، عمران، خدمات شهری، فضای سبز و... منطقه 9 شهرداری کرج از شهرک نهال و بذر بازدید کردند و با برگزاری نشستی با معتمدین این شهرک در مسجد المهدي (ع) به احصاء مشکلات پرداختند. مدیر منطقه 9 شهرداری کرج در جمع معتمدین این شهرک عنوان کرد: برگزاری این گونه نشست ها موجب تصمیم گیری های کارشناسانه برای پرداختن و مرتفع ساختن مشکلات موجود در سطح شهر می شود. اسکندری اظهار داشت: بررسی و حل مشکلات شهروندان در سطح شهر از برنامه های اصلی شهرداری می باشد و با مردم بودن و ایجاد جلسه های همفکری باعث آگاهی از مشکلات و رفع به موقع آنها و همچنین همدلی متقابل مسئولان و شهروندان می شود. این مسئول در ادامه گفت: منطقه 9 شهرداری کرج در نظر دارد با اجرای برنامه هایی کارشناسانه مشکلات اهالی ساکن در شهرک نهال و بذر را نظیر افزایش فضاهای سبز، اصلاح دور برگردان این محدوده، ایجاد پل عابر پیاده، تجهیز پارک ها به وسایل تندرستی و پیگیری ساخت و ساز ها با توجه به الویت های مشخص مرتفع سازد. موضوع آبياري دائمي درختان این شهرك، جمع آوري سگ هاي ولگرد و احداث پارك محله اي جهت گذراندن اوقات فراغت اهالی از دیگر مسائلی بود که اسکندری پرداختن به آنها را در راستای توجه به خواسته ای شهروندان امری ضروری دانست. این مسئول خاطر نشان کرد: گرچه واقع شدن شهرك نهال و بذر در حريم جاده محمد شهر و مشكلات قانوني این شهرک مانع از خدمات دهي مطلوبتر به اهالی شده است اما شهرداري منطقه یر اساس بودجه و با در نظرگرفتن تمامي شرايط سعي در ارائه خدمات رساني و کسب رضايت مندي شهروندان دارد. وی افزود: منطقه 9 شهرداری کرج به دنبال آن است تا با انجام رایزنی هایی با مسئولان استانی و شهری کرج، شهرك نهال و بذر را به حريم قانوني شهر الحاق کند. اسکندری بیان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که منطقه 9 شهرداری کرج در شهرک مذکور به دنبال آن می باشد، جمع آوری زباله و نظافت خیابان های این شهرک می باشد که با جدیت پیگیری می شود. وی یادآور شد: تاکنون خدمات رسانی شهرداری کرج به اهالی شهرک نهال و بذر واقع در جاده محمد شهر رضایت بخش بوده و تمامی دست اندرکاران این منطقه برآنند تا هرچه سریعتر این شهرک را در محدوه قانونی شهر قرار دهند. مدیر منطقه 9 شهرداری کرج در ادامه گفت: با هماهنگی های این منطقه جلسه ای در رابطه با این موضوع هفته آینده و با حضور مسئولان اداره کل راه و شهرسازی، همراهی اعضای پارلمان شهر کرج و هیئت امناء شهرک نهال و بذر تشکیل می شود.
اسکندری در پایان عنوان کرد: بررسي مسائل و مشكلات شهري بویژه مناطق محروم و ایجاد عمران و آبادانی از جمله وظایفی است که بر عهده مسئولان شهری و استانی گذاشته شده است و بدون همكاري و همدلي مردم و مسئولان میسر نمی شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود