16 خرداد 1394
شماره خبر: 143280

برنامه ریزی برای استفاده بهینه از اوقات فراغت یک ضرورت است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برنامه ریزی برای استفاده بهینه از اوقات فراغت یک ضرورت است


عضو شورای اسلامی شهر کرج، برنامه ریزی برای استفاده کارآمد از اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را یک ضرورت خواند و افزود: پر کردن اوقات فراغت با توجه به نزدیک شدن ایام تابستان باید در اولویت اقدامات مسئولان به ویژه مسئولان فرهنگی قرار گیرد.
مریم قهرمانی با بیان این مطلب با اشاره اهمیت موضوع اوقات فراغت، عنوان کرد: برنامه ریزی برای پر کردن این اوقات به ویژه در نظر اعضای شورای شهر بسیار حائز اهمیت است.
وی، اولين قدم براي استفاده بهينه از فرصت و اوقات فراغت را داشتن يک برنامه کارآمد و منطقی دانست و افزود: هم اکنون فرصت استفاده از کلاس های آموزشی برای مقاطع سنی مختلف با همکاری مسئولان و متولیان فرهنگی در شهر کرج مهیاست. این عضو شورا، بیان کرد: معاونت و سازمان فرهنگی شهرداری کرج با هدف ارائه خدمات فرهنگی با محور پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان انجام اقدامات متعددی را برنامه ریزی کرده است.
فعالیت 20 خانه فرهنگ و فرهنگسرا در کرج
عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به فعالیت 20 خانه فرهنگ و فرهنگسرا در کرج، اظهار داشت: فعالیت این مجموعه های فرهنگی یک ظرفیت و پتانسیل برای عموم مردم به منظور دریافت برنامه های فرهنگی محسوب می شود. قهرمانی با ارزیابی مثبت از تنوع و سطح کلاس های آموزشی ارائه شده توسط مجموعه های فرهنگی تحت پوشش شهرداری کرج اعم از معاونت و سازمان فرهنگی عنوان کرد: سیاست گذاری برای برپایی دوره های آموزشی به نحوی است که اولیاء دانش آموزان نیز می توانند از کلاس های تخصصی با حداقل هزینه ها بهره مند شوند.
لزوم ترویج فرهنگ کتابخوانی
عضو شورای اسلامی شهر کرج یکی از دغدغه های مهم اعضای شورای چهارم را غنی سازی کتابخانه های سطح شهر ذکر و بیان کرد: با توجه به موقعیت جوامع امروزی که افزایش دانش علمی از خصوصیات بارز آن است، نیاز به توسعه فرهنگی با محورهای متعدد به ویژه فرهنگ کتابخوانی داریم. قهرمانی، ارج نهادن به ارزش های فرهنگی را مهم ارزیابی کرد و با بیان اینکه باید از طریق برنامه ریزی های فرهنگی و اجتماعی که مطالعه یکی از آنهاست، به نیازهای جامعه شهری پاسخ بدهیم، افزود: بی شک بازتاب و انعکاس فرهنگ کتابخوانی در شهر مشهود خواهد بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود