31 خرداد 1391
شماره خبر: 8075

همکاری ارشاد و شهرداری در کرج برای غنی‌سازی اوقات فراغت

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

همکاری ارشاد و شهرداری در کرج برای غنی‌سازی اوقات فراغت

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج گفت: بر اساس تفاهنامه‌ای که بین ارشاد و شهرداری منعقد شده است، در تابستان سال جاری برنامه‌های بسیاری به صورت مشارکتی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان اجرای خواهد شد.
سیده زهرا حسینی اظهار داشت: مقوله غنی‌سازی اوقات فراغت به دلیل ساختار پیچیده فرهنگی و اجتماعی که دارد، به سادگی محقق نخواهد شد. وی تصریح کرد: از سوی دیگر برای تحقق برنامه‌های کلان در ا ین حوزه یک دستگاه به تنهایی نمی‌تواند متولی امر شده و در نهایت هم به تنهایی کارها را به سرانجام برساند. سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج تاکید کرد: بنابراین برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و هدایت عملکرد جوانان در زمان‌ تعطیلی، نیازمند اجرای برنامه‌های کارشناسی شده و با همکاری و مشارکت چندین دستگاه مختلف هستیم. حسینی افزود: در همین راستا برای اینکه بتوانیم برنامه‌های فرهنگی و هنری خود را در تابستان به صورت مطلوب و اثرگذار اجرا کنیم، توافقاتی را میان ارشاد کرج با معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری این شهرستان انجام شده است.
اجرای ده‌ها برنامه فرهنگی توسط ارشاد و شهرداری کرج
وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، در تابستان سال جاری ده‌ها برنامه فرهنگی و هنری به صورت مشترک توسط اداره ارشاد و شهرداری با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آ‌موزان و نوجوانان اجرا خواهیم کرد. سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج تاکید کرد: در طراحی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری تابستان امسال چند هدف را در اولویت کاری خود قرار داده‌ایم که مهم‌ترین آنها هدایت صحیح جوانان برای بهره‌مندی از اوقات فراغت خود است. حسینی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به شرایط فعلی کشور از نظر فرهنگی و تهاجم گسترده غرب، یکی دیگر از اولویت‌های ما آماده‌سازی جوانان و نوجوانان برای مقابله با این تهاجم دشمنان است. وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با اجرای برنامه‌های فرهنگی هدایت شده در تابستان امسال، جوانان ساکن شهرستان کرج بتوانند بیشترین بهره‌مندی از اوقات فراغت خود داشته باشند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود