18 خرداد 1394
شماره خبر: 143417

65 آرامگاه آلاچیقی در آرامستان بهشت سکینه (س) احداث می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 65 آرامگاه آلاچیقی در آرامستان بهشت سکینه (س) احداث می شود


مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرج از احداث 65 آرامگاه آلاچیقی در آرامستان بهشت سکینه (س) خبر داد و افزود: این آلاچیق ها با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در حال ساخت هستند و در آینده ای نزدیک در اختیار شهروندان قرار می گیرند.
غلامرضا رضوانی اظهار داشت: هر آلاچیق ظرفیت شش قبر دو طبقه را دارد ضمن اینکه این آرامگاه ها مسقف و از اطراف باز هستند که این امر موجب رفت و روب آسان آن از سوی کارگران می شود.
این مسئول با اشاره به اینکه هزینه آرامگاه آلاچیقی ارزان تر از آرامگاه های خانوادگی با دیوار است، گفت: در آرامگاه آلاچیقی به دلیل باز بودن اطراف ایوان، مصالح کمتری مورد استفاده قرار می ‌گیرد که این امر قیمت ارزان ‌تر آن را به دنبال دارد و همچنین باعث زیبایی فضا نیز می شود. وی اضافه کرد: با توجه به رشد روز افزون جمعیت در کلانشهر کرج و نیاز فزاینده به وجود آرامستان ها، ایجاد آرامگاه های متنوع و متناسب با نیاز شهروندان ضروری است و سازمان آرامستان های شهرداری کرج پاسخگویی بیشتر به نیاز شهروندان را در دستور کار خود قرار داده است.
مشکل کمبود آب در آرامستان بهشت سکینه (س) مرتفع می شود
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرج در ادامه سخنان خود از احداث استخر ذخیره آب در آرامستان بهشت سکینه (س) خبر داد و افزود: این استخر جایگزین تانکرهای آب موجود می شود.
رضوانی با اشاره به اینکه آبرسانی از طریق تانکر موجب هدر رفت آب می شد، عنوان کرد: لوله کشی از استخر به تمام آبخوری ها و سرویس های بهداشتی از هدر رفت آب جلوگیری می کند و تهیه آب مورد نیاز فعالیت های عمرانی و خدماتی و آبیاری به منظور توسعه فضای سبز نیز آسان تر می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود