18 خرداد 1394
شماره خبر: 143424

افزایش ظرفیت کاری بازار روزهای میخک و گلستان به منظور رفاه حال شهروندان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

افزایش ظرفیت کاری بازار روزهای میخک و گلستان به منظور رفاه حال شهروندان


مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج از افزایش ظرفیت کاری بازار روزهای میخک و گلستان به منظور تقویت رفاه حال همشهریان خبر داد.
صیف الدین جعفری اظهار داشت: طبق مزایده ای تمامی غرف بازار روز میوه و تره بار میخک و تعدادی از غرف بازار روز گلستان در اختیار بهره برداران واجد شرایط قرار می گیرد.
این مدیر مسئول در خصوص مشخصات بازار روزهای مذکور گفت: بازار روز گلستان با عرصه شش هزار متر مربع و اعیانی 15 هزار متر مربع و بازار روز میخک با عرصه دو هزار و 200 متر مربع و اعیانی هزار و 450 متر مربع در اختیار بهره برداران قرار می گیرد. وی با اشاره به اینکه غرف مرتبط بازار روز گلستان در مزایده قانونی واگذار می شود، غرفه های میوه، فرنگی، گوشت، مرغ، ماهی و... را از جمله این غرف نام برد و افزود: در کل بازار روز گلستان دارای دو طبقه تجاری و سه طبقه پارکینگ است که 161 غرفه را شامل می شود. مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج تعداد غرف بازار روز میخک را 12 غرفه برشمرد و افزود: این بازار روز شامل یک عدد نانوایی و یک هایپر می شود که این هایپر دارای مواد شوینده، لبنیات، مواد غذایی، پروتئینی و عطاری است. جعفری در خصوص شرایط مزایده غرفه ها با بیان اینکه این واگذاری از طریق انجام تشریفات فراخوان عمومی و به اشخاص توانمند واجد شرایط واگذار می شود، اعلام کرد: متقاضیان می توانند تا تاریخ 26 خرداد ماه جاری با مراجعه به دبیرخانه سازمان و اخذ اسناد فراخوان، تایید توان تولید و گواهی امکان ارسال تولیدات به بازار مورد نظر را از مراجع ذیربط دریافت کنند. این مسئول در پایان محل دبیرخانه را کرج، بالاتر از میدان طالقانی، جنب دانشگاه علوم پزشکی، ساختمان اداری سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج ذکر و عنوان کرد: متقاضیان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 32544243 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود