9 خرداد 1394
شماره خبر: 142969

ساعات کار بازار روزهای تحت پوشش سازمان میادین شهرداری کرج افزایش یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ساعات کار بازار روزهای تحت پوشش سازمان میادین شهرداری کرج افزایش یافت


مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج از افزایش ساعات کار روز بازارهای تحت پوشش این نهاد به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به شهروندان خبر داد.
صیف الدین جعفری اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و طولانی شدن روزها، ساعات کاری بازار روزها نیز تغییر یافته است. این مدیر مسئول اضافه کرد: بازار روزهای تحت پوشش سازمان میادین از امروز صبح ها ساعت 8:30 الی 13 و بعد از ظهرها از ساعت 16:30 الی 21 فعالیت می کنند و ساعت کار این بازارها در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت 9 الی 13 می باشد.
وی نقش بازار روزها در خدمت رسانی به شهروندان را پررنگ ذکر و عنوان کرد: با توجه به اینکه بیشتر شهروندان مایحتاج روزانه خود بویژه مواد غذایی و خوراکی را از طریق این بازارها تهیه می کنند، نظارت بر عملکرد غرفه داران به منظور خدمت رسانی بهینه به شهروندان ضرورت می یابد. مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج با اشاره به اینکه ارتقاء سطح خدمات به شهروندان در دست اقدام بوده و از اولویت های وظایف مسئولان سازمان است، گفت: اساسي ترين هدف تشکيل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري کرج ايجاد زمينه هاي مناسب به منظور دسترسي آسان شهروندان براي تهيه ارزاق و ديگر فرآورده ها و کالاهاي مورد نياز آنها می باشد. جعفری در خصوص فعالیت بازار روزها در ایام تعطیل عنوان کرد: به منظور تسهیل در رفاه حال شهروندان، بازار روزها در روزهای تعطیل نیز به شهروندان خدمت رسانی می کنند و افزایش تعداد این بازارها در سراسر شهر در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود